lauantai 2. heinäkuuta 2016

Arvostelussa: BANGERHEAD PROFESSIONAL ON THE BEACH! -suolasuihke

Sain jokin aika sitten Bangerheadilta testiin kolme heidän omaa tuotantoaan olevaa hiustuotetta. Suolasuihkeen, kuivashampoon sekä lämpösuihkeen.
Aloitetaan vaikka siitä mun mielestä mielenkiintoisimmasta ja kivoimmasta tuotteesta eli ”Bangerhead professional On the beach!”- suolasuihkeesta, jossain vaiheessahan nää tais olla tosi in ja tottakai minä… todella myöhään heräsin näitä kokeilemaan, ja suolasuihkeista mulla on ainoana kokemuksena vain tämä tuote mutta tätä kokeiltuani en rehellisesti sanottuna suostu kokeilemaan enään mitään muuta!
Tää tuoksuu aivan ihanalle, todella makealle. Pullossa lukee, että sisältää Gojimarjaa mitä se on? kai tää sille sitten tuoksuu😀 Ja tällä saa tehtyä ihanan huolettoman lookin, just semmonen rantalook. Todella vaikea selittää mutta onneksi otin kuvia, joissa toinen puoli päästä on käsittelemätön ja toiseen sitten laitettuna tätä suolasuihketta jotta näkee vähän sitä eroa.

Mä oon ihan totaalisen rakastunu tähän tuotteeseen, muutama suihkaus tätä hiuksiin, ja vähän puristelee latvoja niin huolettomat kiharat ilman lämpökäsittelyä on valmiit!:)Aluksi innostuin tätä oikein kunnolla suihkuttelemaan sen tuoksun takia, ja noin puolen tunnin päästä ihmettelin kun kokeilin hiuksia, että miks hemmetissä mun hiukset on näin tahmeet ihan ku niissä ois puol kiloa lakkaa, että sen kanssa saa olla aika tarkka. Vaikka se tuoksu onkin huumaavan hyvä niin, nimensä veroisesti suolasuihke joten vähemmän on enemmän tässä tapauksessa!:)

Tuotteesta kerrotaan Bangerheadin sivuilla näin-.

”Alkoholiton suolasuihke, jolla luot täydellisen rantalookin. Teho perustuu gojimarjaan, jolla on hoitava anti age -vaikutus.””Levitä kosteisiin hiuksiin ennen föönausta tai anna hiusten kuivua itsekseen luonnollisen lopputuloksen aikaansaamiseksi. Suihkuta 10-15 cm:n etäisyydeltä hiuksiin ja levitä tuote sormenpäillä." Suolasuihkeella on hintaa 15,90€

*Postaus toteutettu yhteistyössä Bangerheadin kanssa

BANGERHEAD PROFESSIONAL:TÄSTÄ
Bangerheadin verkkokauppaan: TÄSTÄ
Postaus on tehty (24.6.2016

1 kommentti:

  1. En ole kokeillut kyseistä suihketta, mutta omia lemppareita on Fudgen suihke (suurinpiirtein saman hintainen muuten) ja luonnollisemmalta puolelta Uniquen versio. Hieman erilainen, mutta aikalailla saman vaikutuksen antava lemppari (näistä mainituista mun suurin lemppari) on Evon Root canal, superhyvä!

    VastaaPoista

Mun tärpit vuoden 2017 I love me -messuille

Taas olisi se aika vuodesta - nimittäin ainakin itselleni se vuoden kohohta, I love me -messut saapuu taas Helsingin messukeskukseen 20.-22....