perjantai 8. heinäkuuta 2016

Arvostelussa: BANGERHEAD PROFESSIONAL PROTECT MY HAIR!- lämpösuojasuihke

kolme aivan huippuihanaa tuotetta, joita sain testattavaksi Bangerheadilta, iso kiitos siis Bangerheadille, että sain testata näitä niin herkullisen tuoksuisia hiustuotteita! <3 Tässä postauksessa siis viimeistä tuotetta tästä kolmen sarjasta viedään elikä vuorossa siis Protect my hair!-lämpösuojasuihke.

Tänä kesänä mä oon parhaani mukaan yrittänyt opetella lämpösuojasuihkeen käytön oikein huolella sillä tässä tuotteessa on myös UV-suoja, joka siis suojaa auringolta, ja kai lämpösuojaa saisi suihkia myös aurinkoisinakin päivinä, koska kyllä se aurinkokin yhtälailla vaurioittaa hiusta kuin raudan tai kihartimen kanssa leikkiminenkin vaikka tuotteessa ei siitä UV-suojasta erikseen mainittaisikaan.

Tästä postauksesta tulee epäilemättä lyhyempi, koska noh tää on lämpösuojasuihke, joten tän ei kai tarkoituskaan oo varsinaisesti antaa mitään ultimaattista pitoa hiuksille, tai ei se sitä ainakaan mun heti suoristuville hiuksilleni tehnyt. Mutta siis takaisin siihen yritykseen opetella käyttämään lämpösuojasuihketta. Kuten aiemmissakin tämän sarjan tuotteissa, tässäkin on ihanan marjaisa tuoksu joten se on kyllä edesauttanut sitä tuotteen käyttöä, ja olenkin tätä muutamia kertoja käytellyt esim. kiharoiden alla kosteuttamaan ja suojaamaan siltä lämmön tuomalta rasitukselta, vielä kun oppisi suihkimaan ulos mentäessä, jolloin kyllä aivan varmasti ampiaiset ja kaikki muut ötökät olis mun kimpussa :D Mutta silläkin uhalla, että ampiaiset pörrää mun kimpussa tänä ja tulevina kesinä, mä ostan tästä lähin kyllä juuri tätä nimenomaista lämpösuojaa, koska mikään nyt vaan kokeilemistani lämpösuojista ei oo tuoksunut yhtä hyvälle <3

Alla kuva kiharoista, jotka mun avustaja mulle teki ennen kuin mentiin ulos kuvailemaan, alla tietysti se lämpösuojasuihke ;)





PROTECT MY HAIR!- lämpösuojasuihkeesta kerrotaan Bangerheadin sivuilla näin: "väriä suojaava lämpösuihke, joka antaa hiuksillesi UV- ja lämpösuojan 260 asteeseen saakka.Perustuu goji-marjan parantavaan anti age -vaikutukseen, joka vahvistaa hiuksia ja säilyttää niiden luonnolliset ominaisuudet."

Käyttö: Levitä kosteisiin hiuksiin ennen föönaamista. Muotoile hiukset haluamallasi tavalla kihartimella tai suoristusraudalla.
Tuotetta ei ole testattu eläimillä. Lämpösuojasuihkeella on hintaa 15,90€

*postaus toteutettu yhteistyössä Bangerheadin kanssa 


BANGERHEAD PROFESSIONAL: TÄSTÄ

Bangerheadin verkkokauppaan: TÄSTÄ


Mikä tuotteista oli sun suosikki? :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

10 suosituinta postausta

Mä kyselin teiltä ehkä noin viikko sitten ideoita mitä voisin tehdä blogin synttäreiden kunniaksi, ja aika vahvasti esiin nousi mun suositui...