sunnuntai 3. heinäkuuta 2016

Arvostelussa: HERMANS PROFESSIONAL-suoravärit: Thelma Turquoise & Tammy Turquoise

Mua melkeen jo niinkun oikeasti hävettää ensinnäkin kirjoittaa näin myöhään, klo on siis 1.11... hups! Pitäis olla jo vissiin nukkumassa, mutta koska näitä postauksia multa ehkä jo odotetaan niin ehkä on jo aika alkaa kirjoittelemaan.

Sain ehkä joskus 2-3kk sitten valita testiin HERMANS PROFESSIONALilta muutamia suoravärejä, jostain syystä oon innostunut nyt hirveesti kaikista kirkkaista suoraväreistä. Mulla selkeesti oli liian kauan joku ihan perus ruskea, musta, mustanruskea tai joku siltä väliltä.. nehän on niin kauhean turvalliset ja arkiset sävyt, kunnes tapahtui jotain. Halusin blondata uudestaan hiukseni tarkoituksena siis päästä jos ei nyt ihan platina-blondiin niin ainakin hyvin lähelle sitä.

Kyllähän sitä aikansa sai värjäilläkin, osittain kotona ja osittain kampaajalla, arvatenkaan mun hiukset ei tästä blondaamisesta oikeen innostunut ja todella kauan olikin sellaset rutikuivat latvat eikä harja meinannut mennä sen hamppusen takkukasan läpi :D

Pinkit hiukset mulla oli jonkin aikaa, kunnes mun elämääni astui siniset suoravärit, ja aika pian sainkin huomata mikä ero näillä oli ja sininen suoraväri löysi heti tiensä mun sydämeen! <3 Pinkki oli mulle jopa liian epäaidon näköinen, ihan kuin olisi ollut peruukki päässä. Ei hyvä. Sininen oli jossain määrin luonnollisempi, jos nyt näin voi sanoa, ja voittekin arvata mitä sävyjä HERMANS PROFESSIONALilta valitsin ;)

Vihdoinkin pitkällisen odottelun jälkeen tai pitkältä se tuntui :D Sain värit vihdoin käsiini, ja kutsuin kaverini värjäämään mun hiukset, jotta saisin tasaisen ja hyvän lopputuloksen hän kun on kampaaja ammatiltaan.



Nää sävyt on aivan uskomattoman kirkkaita, ja koska tykkään myös pastellisista sävyistä valitsin myös hoitoaineen, jolla näitä saa laimennettua. Parasta näissä on se, että nää ei haise yhtään sellaiselle miltä nyt hiusväri yleensä haisee eli tosi voimakkaalle + näitä ei oo testattu eläimillä!

Tyvi vaaleaksi, jotta väri tarraa kunnolla kiinni!

Mulla kasvaa hiukset aina tosi nopeasti, joten tässä kesti hieman, jotta saatiin ensin tyvi vaaleaksi ennen kuin päästiin varsinaisten suoravärien kanssa leikkimään. Vaalennuksen jälkeen tosiaan kun ruvettiin laittamaan värejä päähän niin aivan ihana tunne kun nää on todella voidemaisen tuntuisia ja hoitavia, joten ei tarvitse pelätä koska hiukset lähtee päästä :D Tosiaan visiona oli sekoittaa kahta eri turkoosin sävyä, tummempaa sekä vaaleampaa ja luoda liukuväri-efektiä, joka tottakai kaverini käsittelyssä onnistui aivan täydellisesti ja hihkuin onnesta monta viikkoa värjäyksen jälkeen!

Mutta myös hyvin monta viikkoa tätä joka suihkukerran yhteydessä lähtikin! Ilmeisesti ohjeistus on, että kylmässä suihkussa pitäisi käydä, jotta väri pysyisi paremmin. Tässä kohtaa menee mun kynnys.. minä ja kylmä vesi ei tulla toimeen keskenään, kyllä mä kerran yritin, mutta kiljumiseks se meni ja äkkiä takas lämpimälle :D Joten my bad!




Sanoinko jo, että nää värit on kirkkaita?! Lopputulos on niin sanoinkuvaamattoman upea, kun tällä hetkellä katon mun hiuksia niin haluan palata tähän! Onneksi vissiin ensi viikolla saisin freesauksen tähän väriin :D Toisaalta oli hyvä, että blondauksen "ansiosta" mun hiukset oli niin hamppua, koska en tosiaan suostunut käymään siellä kylmässä suihkussa vaikka kuinka yritin tsempata itseäni, että jo senkin takia nää värit pysyi mun päässä ainakin sen reilu 2 viikkoa ennen kuin lähti tyvestä vaalenemaan. Vielä olisi testaamatta muutama tämän merkin suoraväri, mutta tässä nyt tämä postaus ja lisää tulossa heti kun pääsen muita värejä testaamaan :)

*Postaus toteutettu yhteistyössä Hermans Professionalin kanssa


Onko HERMANS PROFESSIONAL teille tuttu?

Tuotteet: HERMANS PROFESSIONAL

Tietoa: Historia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

joulukalenteri siirtyy tuben puolelle!

Tänä vuonna päätin tehdä uudestaan mun joulukalenterin! Tykkäsin meinaan todella paljon tehdä sitä tänne blogin puolelle vaikka toisinaan ku...