sunnuntai 3. heinäkuuta 2016

Arvostelussa: MAKEUP REVOLUTION- kynsilakka "Call Me Naïve 02"

Facebookissa on nyt yllättävän paljon tullut vastaan erilaisia testiryhmiä, joihin on mahdollisuus päästä. Tällä kertaa tällainen mahdollisuus oli Nordicfeel-nimisestä verkkokaupasta, ja tähänhän mun kaveri oli mut merkinnyt joten kiitos hänelle en olisi muuten varmaan tätä edes huomannut (tai viimeistään siinä vaiheessa ehkä kun valitut testiryhmäläiset olisi jo päässeet testaamaan tuotteita)

Mä odotin ja odotin.... ja odotin... MÄ TIESIN ETTEN PÄÄSE MUKAAN!!! Mahdollisuus oli siis päästä testailemaan MAKEUP REVOLUTIONin tuotteita, jotka on muuten huippuhyviä! olen heidän sivuiltaan tilaillut muutaman kerran itselleni ja ystävälleni.

Katsoin sähköpostin, jopa sen viheliäisen roskaposti-kansion jonne kaikki tuppaa menemään eikä sieltä edes aina tajua katsoa jos sinne jotain tärkeää menee.

Tosiaan aika oli jo umpeutunut, ja lievästi harmistuneena tulin töistä kotiin, ja kappas mun postiluukusta oli tipahtanut postinsaapumislähetys-lappu... hmmm... tässä kohtaa kävin kaiken mahdollisen läpi, mitä hemmettiä mä oon muka tilannut?? En tietääkseni yhtään mitään, vai onko tää joku ylläripaketti, josta en tiennyt mitään. Tottakai mä päätin lähteä postiin vaikka olin töistä aivan rättiväsynyt ja olisin vain halunnut lysähtää sängylle nukkumaan, mutta uteliaisuus vei voiton!

Tosiaan lapussa ei lukenut, muuta kuin, että lähetys on ruotsista.. olisiko se...? Ei se voinut olla... Mutta suureksi ilokseni kyllä se oli Nordicfeelsiltä paketti!!! Äkkiä kotiin avaamaan... Heti ensimmäisenä paketista paljastui lappu, jossa kerrottiin, että olin päässyt mukaan testiryhmään JIPPIIIII!!!!



Paketista paljastui siis: FLAWLESS 32 sävyn luomiväripaletti, kynsilakka sävyssä: ""Call Me Naïve 02" sekä huulipuna sävyssä: "The One".

Paletista sekä huulipunasta kuulette myöhemmin, mutta tässä postauksessa haluan pureutua enemmän tuohon kynsilakkaan :)

Toi kynsilakka on aivan upean sävyinen! Tosi haalea vaaleanpunainen sävy ekalla kerroksella hieman jopa läpikuultava, toisella kerroksella jo huomattavasti peittävämpi. Sopii tosi hyvin kaiken kanssa yhteen ja on just niinä päivinä kiva kun ei halua herättää liikaa huomiota kynsillä. Lähdin ihan innoissani tuota testailemaan, ja mä nyt en noin yleensäkkään omasta mielestäni ainakaan ole kovin hyvä lakkailemaan kynsiä (ainakaan omiani) mutta aattelin et no tää on just sopivan vaalee. että no ei se oo niin justiinsa jos ei ihan tasanen ole... varsinkin vasemmalla kädellä oikeen kädet kynnet kun lakkaa.. voi jessus mitä jälkee :D

Kynsilakka: "Call Me Naïve 02"


Ihmettelin kun tää oli jotenkin koostumukseltaan tosi semmosta venyvää ja tahmasta, pakkautu siis kynnelle tosi paksusti ja epätasasesti, joka ei varmasti kuivuis vaikka antaisit olla 100 vuotta kynnellä. Onneksi mulla oli avustaja tulossa myöhemmin sinä päivänä, ja hän kun osaa lakkailla kynsiä niin kyllä se tuonkin saa mulle toimimaan nätisti.. Yllätys olikin suuri kun hänkin sanoi lakan olevan tosi tönkköä ja tahmean oloista :/ 

Nordicfeelsin sivuilla tuotteesta kerrotaan näin: "Makeup Revolutionin suosittu kynsilakka, joka levittyy kynsille tasaisesti ja pysyy siistinä pitkään. Lakka tekee kynsiin tyylikkään, kiiltävän pinnan. Mikä on sinun suosikkisävysi?" Lähde: Nordicfeel
Tärähtäneen kuvan ansiosta ei se tässä sitten niin tönkköseltä näytä..


Tartuin heti tuohon ensimmäiseen lauseeseen "Makeup Revolutionin suosittu kynsilakka" Oliko mulle sitten sattunut vaan joku maanantai-versio, joka nyt vaan ei suostu toimimaan, jos se on kerran suosituin kynsilakka joka tällä merkillä on? Hintaa tällä kynsilakalla on 4,50€ joten en olisi pudonnut korkealta vaikka olisin itsekin tämän sattunut tilaamaan.

Niin kaunis sävy, mutta todella huono koostumus valitettavasti. Tosin nyt tietoja tätä postausta varten katsoessani huomasin, että ainakin näissä kynsilakoissa on pullo vaihtunut. Olisiko tätä myöden myös koostumuskin? Ehkäpä joskus täytyy tilata testiin uusi, ja antaa tälle vielä mahdollisuus, koska tän sävysiä kynsilakkoja ei voi mun mielestä olla koskaan liikaa! 

Ootteko te testanneet MAKEUP REVOLUTIONin kynsilakkoja? Jos ootte kertokaa mielipiteitänne :)

Täältä pääset tilailemaan: Nordicfeel




2 kommenttia:

  1. Tuo Makeup Revolution on itseänikin kiinnostanut kovasti, mutta ainakaan kynsilakkoja en nyt kyllä innostunut tilaamaan. Harmi ettei ollutkaan koostumukseltaan hyvä :(

    Mulla muuten on meneillään kosmetiikka-aiheinen arvonta omassa blogissani, kannattaa käydä kurkkaamassa! :)

    lily.fi/blogit/ps-never-stop-smiling

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tää oli tosi iso pettymys, koska tää on merkkinä tosi hyvä :/ Mutta musta tuntuu siltä, että olisivat tehneet koostumuksellekin samalla jotain kun pakkauskin on vaihtunut. Kiitos linkistä, käyn tsekkaamassa :)

      Poista

Mun tärpit vuoden 2017 I love me -messuille

Taas olisi se aika vuodesta - nimittäin ainakin itselleni se vuoden kohohta, I love me -messut saapuu taas Helsingin messukeskukseen 20.-22....