tiistai 12. heinäkuuta 2016

Hiusten värjäilyä ja meikkikuvia

IHANAA!!! Mun hiukset sai uuden värin eilen, tai no uuden ja uuden, se tuttu ja turvallinen sininen oli tälläkin kertaa hyvä vaihtoehto. Ensin tottakai taas tyveen värinpoisto. Nyt heti alkuun mainittakoon blogaajakollegani Anne, joka on siis valmistunut kampaajaksi hetki sitten. Hän tekee aivan uskomattoman taitavaa jälkeä näitten shokkivärien kanssa, ja kun puhutaan hiusten liukuvärjäämisestä mun leuka putoaa melkein lattiaan saakka. Jos haluutte merenneito-hiukset niin ottakaa Anneen yhteyttä! ;) Miten niin jos haluutte, nää hiukset nähdessänne te todellakin haluutte merenneito-hiukset!! <3



Tälläkin kertaa tehtiin ihan samalla idealla kuin viimeksi käyttäen taas Hermans Professionalin värejä, jotka esittelinkin jo blogissani. Lähdettiin värjäämään kunnes alettiin sitten ihmettelemään kun tästä tulee niin vihreä eikä ihan niin sininen kuin se oli viimeksi, ainiin joo mehän viimeksi tungettiin näihin hiuksiin myös Biozellin sävyttävää hoitoainetta sävyssä "Night sky" mutta tuli tästäkin jälleen aivan ihana! <3 Ja koska mä oon aina kadehtinut Annen meikkaustaitoja, mulle tehtiin myös meikki kun oli aikaa.

Ja siis oikeesti en ollut tunnistaa itseäni enää näistä kuvista :D Silmät suureni hetkessä, tehtiin siis värikäs smokey eye. Kuvissa saattaa näkyä pelkkää mustaa, mutta sieltä löytyy vaaleanvuhreästä tummansiniseen ja lilaan. Tekoripset ja Nyxin cream lipstick sävyssä "stone fox" sekä Make Up Storen huulikiilto sävyssä "utopia" kruunas koko tän kokonaisuuden!



Kuvia tuli todella paljon mutta tää on niistä mun ihan ehdoton suosikki!

Annen blogiin pääset: TÄSTÄ


2 kommenttia:

  1. Ei hitsi mikä tukka ja meikki! Upeaa ! Olin ite sinipää melkein vuoden ja 3 viimeistä kuukautta sinnikkäästi taistelin siitä eroon, mutta nyt kaipaan jo tuota väriä ♡ surullista

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ihan hulluna tähän väriin! Varsinkin just liukuvärjäyksenä toimii loistavasti tummemman sinisen kanssa :)

      Poista

Mun tärpit vuoden 2017 I love me -messuille

Taas olisi se aika vuodesta - nimittäin ainakin itselleni se vuoden kohohta, I love me -messut saapuu taas Helsingin messukeskukseen 20.-22....