sunnuntai 10. heinäkuuta 2016

SENSATIONAIL-Starter Kit — kaikki mitä tarvitset geelilakkauksen tekoon!

Mä oon todella pitkään jo halunnut oppia tekemään geelikynsiä sekä akryylikynsiä. Haaveillut erilaisista kynsikursseista, kuolaillut eri nettikaupoissa näkyviä kynsiuuneja missä tulee erilaisia lakkoja ynm. Viime viikolla mun unelma toteutui, ainakin puoliksi kun lähdin ystäväni sekä avustajani kanssa käymään Tallinnassa, tää oli siis päiväristeily eli laiva lähti Helsingistä 11.30 ja palasi takaisin joskus 20.30 jos en nyt ihan väärin muista.

Laiva jolla me mentiin oli Tallink XPRS ja oli vähän niinkun pakko nähä se tax free-kauppa kun päästiin laivaan vaikka piti siinä vielä malttaa mielensä vielä 30min... HERMOJA RAASTAVAAA!!!!! Oltiin aikaisemmin puhuttu mun toisen avustajan kanssa, että mun pitäis hommata lasiviila normaalin kynsiviilan sijaan, joten tämä oli myös suunnitelmissa Tallinnassa kun ovat kuulemma halvempia.

VIHDOIN!!! Tax free-kauppa aukesi, ja sinne kuolailemaan kaikkia ihania kynsijuttuja, suureksi ihmetyksekseni oikeastaan kaikki lakat mitä näin mm. ESSIEN lakat oli ihan saman hintaisia kuin mitä suomenkin puolella maissa.. :( säästi siinä ehkä huiman 1€, kunnes sieltä jostain aika perältä löytyi sitten ne ihanat kynsiuunit, joita olin jo todella todella kauan kuolaillut merkiltä SENSATIONAIL ja hintaa tällä starter kitillä oli siellä n. 50€ no oli se edullisempi mitä mä olin joskus katellut (tosin en enää lähiaikoina ollut vaivautunut netissä näitä selailemaan). Jaksoin kuitenkin malttaa mieleni ja ehkä sitten takaisintulo matkalla sen käyn nappaamassa, koska suunnitelmissa tosiaan oli käydä Tallinnassa maissa ja Viru keskuksessa olin aina halunnut käydä edelleen mielessä se lasiviila, mietin, että jos saman merkin starter kit löytyisi sieltä ehkä jopa halvemmalla.

No eeehheii sinne päinkään, tää ihan täysin sama kitti löytyi hintaan 100€!!! tai näin mä olin siitä lapusta lukevinani, no voitte kuvitella, jos mä löydän täysin identtisen tuotteen laivalta puolet halvemmalla niin kumpi lähtee mukaan?!


Niimpä... kyllä se laivalta tuli napattua, värivaihtoehtoja tosin siellä ei kyllä mitenkään huimasti ollut, eli nyt siis puhutaan tuosta värillisestä lakasta, oli joko tämä vaaleanpunainen tai sitten ihan perus punainen, ja mä kun en oo mikään punaisien kynsilakkojen ystävä ja tätä vaaleanpunaistakin oli vaan kaks jäljellä niin se lähti mukaani heti :) Hetkeäkään en oo katunut ostopäätöstäni (täähän on ollut mulla vasta viikon) noi lakat on todella minikokoisia ja riittääkin vain 10 käyttökertaa, mutta nyt kun ostin tän starter kitin niin ehkä pääsen jatkossa pikkuisen halvemmalla kun riittää pelkät lakat, ja toivottavasti nekin olisi sitten yksittäin jo isompia.

Ekaksi "uhriksi" joutui heti mun avustaja, koska enhän mä nyt tietenkään heti uskaltanut kokeilla tätä omiin kynsiini :D

Setissä tulleella kakspuoleisella kynsiviilalla sitten vain viilaamaan kynnenpintaa karheaksi, jotta päällyslakka ja varsinainen värillinen lakka tarttuu paremmin. Jos haluatte voin tehdä erillisen postauksen kuinka teen tällä sen geelilakkauksen.

Ihan hyvin se onnistui näin ekaks kerraks!

Ekat kynnet tehty, voin huokaista helpotuksesta, kuinka helppoa se oikeastaan olikaan. HUOM! olin kokoajan nenä kiinni ohjeissa :D

Toinen lakkauskerta: tällä kertaa uskalsin kokeilla jo omiin kynsiini, enkä kattonut kertaakaan ohjeita!

Näiden pitäisi pysyä hyvinä 2 viikkoa, joka on mielestäni aika hyvin kynsilakalta eka viikko näiden kanssa menty ja ainoa ns. kulumisen merkki on kynsinauhojen kohdalla kun kynsi alkaa kasvaa, Ja kirjaimellisesti koko tää viikko onkin näitä vaan tuijoteltu, koska tää väri on niin just mulle tehty, ja tää kiilto aina kun valo osuu näihin <3

Eilen 5.7.2016 sain tehdä kolmannet geelilakkaukset toiselle avustajalleni, hän kun on taas sitten ihan perus punaisen kynsilakan käyttäjä ja muistelin, että meidän Sokoksella tämän merkin geelilakkoja löytyy joten lähdettiin sitten ostoksille, ja tässä kohtaa on kai syytä kysyä itseltään että mitä unta mä olen nähnyt?! No ei löytynyt, ostettiin sitten alessandron lakkaa, toivoen, että se toimis. Ainakin se vaatii toimiakseen kynsiuunin, hyvä juttu ja avustajani onneksi hintaakin sillä oli vaan reilut 7€ alennuksien jälkeen, lähtöhinta 23€ :D 

Kaikki meni muuten samalla lailla tämänkin lakan kanssa, paitsi loppuvaiheessa kun piti viimeistellä vielä gel cleanserilla, peukaloista lähti heti ensimmäinen värikerros, ja kaikissa muissa pysyi ihan normaalisti no lakattiin uusiksi peukalot. Tällä kertaa jätettiin niistä pyyhkimättä suosiolla tuolla aineella, koska värillisen lakan päälle siis kuuluisi laittaa vielä tuo gel base coat-lakka joka kovettaa sen lakan kun sen laittaa vielä 30sekunniksi uuniin. alessandron lakan kanssa laitettiin kuitenkin ihan normaalisti tämä base coat-lakka, mutta kovettamista ei enään tarvinnut tehdä, koska pinta ei ollut ollenkaan tahmainen niinkuin SENSATIONAILin tuotteilla kokonaan tehtynä näin olisi, ja lakan kovettaminen uunissa on välttämätöntä.

Geelikynsilakan merkki: alessandro Striplac, sävy: "Wilde eloquence"

Ei lasiviilaa, mutta puolet mun unelmasta sain toteutettua! <3

SENSATIONAIL-Startet Kit

Kynsiuuni PRO 3060 Led lamp
Gel cleanser 14.6ml
Gel primer 3.54ml
Gel base & top coat 3.69ml
Värillinen lakka "pink chiffon" 3.69ml









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

10 suosituinta postausta

Mä kyselin teiltä ehkä noin viikko sitten ideoita mitä voisin tehdä blogin synttäreiden kunniaksi, ja aika vahvasti esiin nousi mun suositui...