maanantai 29. elokuuta 2016

4 vuoden suhde päättyi...

... Nimittäin iPadini kanssa, olin jo jonkin aikaa miettinyt äitini kanssa mulle uutta taulutietokonetta iPadini ollessa jo noin 4 vuotta vanha, mutta sen vielä kuitenkin toimiessa (joskin hyvin hitaasti) olin hieman vastahakoinen uuden taulutietokoneen suhteen. Mitäs pienistä, että se ei enään suostu päivittämään mitään, ja facestakin se heitti 3 kertaa ulos mutta minä kärsivällisenä odotin jotta pääsin sisään :D

Yhtenä potentiaalisena vaihtoehtona esille nousi Samsungin taulutietokone, ja siinähän on android-käyttöjärjestelmä! Pitäisi olla helppo siis käyttää, kun se on mun nykyisessäkin kännykässä käyttöjärjestelmänä niin miksei sitten luonnollisesti myös taulutietokoneessa? Mulla oli kuitenkin hyvin pitkään sellainen mielikuva jostain syntynyt mun päähän, että nimenomaan Samsungin taulutietokone ois jotenkin vaikeampi käyttöisempi kuin android-pohjainen kännykkä :D Miksi ihmeessä mä saan tämmöisiä mielikuvia päähäni ennen kuin oon ees testannut koko laitetta?!

28.8 mä täytin 23.v !!! Päivä oli aivan huikea <3 Ensin leffaan äitin ja kaverin kanssa kattomaan Bad moms, on muuten kattomisen arvoinen leffa, ja sen jälkeen syömään La Famiglia -ravintolaan :)

Munhan oli tarkoitus avata se isoin iskältä saatu paketti vasta lauantaina, ihan viimeistään sunnuntaina, mutta koska tunnen itseni niin hyvin niin eihän se onnistunut :D no en vissiin malttanut oottaa lauantaihinkaan, joten avasin sen sitten jo perjantai-iltana, ja mitä sieltä paketista paljastuikaan? UUSI TAULUTIETOKONE SAMSUNG GALAXY TAB A!!!! 


Onko mun nyt pakko alkaa käyttää sanaa tabletti kun ennen riitti vain iPad? :D tabletti kuulostaa aivan siltä kuin tarkoittaisin jotain lääkettä... Tänään sitten kävin DNAn liikkeessä vaihtamassa sim-kortin tähän ja täytyy kyllä sanoa, että oon aivan turhaan epäröinyt tän käyttöönottamista. Jos mulla on ollut joskus Samsungin puhelin niin kyllähän mä nyt tänkin käytön osaan. Hirveästi en tietenkään tästä vielä oikein mitään tiedä, koska tosiaan sim-kortti vasta tähän saatu vaihdettua ja lähinnä olen vain nyt lataillut ne "pakolliset" somet tähän laitteeseen, joten innolla jään testailemaan mitä käyttömahdollisuuksia tää kaveri mulle tarjoaa :) 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

joulukalenteri siirtyy tuben puolelle!

Tänä vuonna päätin tehdä uudestaan mun joulukalenterin! Tykkäsin meinaan todella paljon tehdä sitä tänne blogin puolelle vaikka toisinaan ku...