torstai 20. lokakuuta 2016

Arvostelussa: Lushin joulutuotteet — glitteriä ja makeutta tulevaan talveen!

Nyt sain aikaiseksi ottaa kuvat tätä postausta varten (Ei vaan... kiitokset mun avustajalle kuvaamisesta), itse suunnittelunhan kuviin aloitin jo nämä tuotteet saadessani mutta töistä palatessa ei enään joko valaistus ollut kohdillaan tai ei muuten vaan ollut tarpeeksi suurta motivaatiota ottaa sitä kameraa käteen ja alkaa järjestelemään kuvauspaikkaa.

Muistattekin varmaan mun "Joulu alkaa Lushista" -postauksen? Mulle iski aivan tajuton joulufiilis kun pääsin kotiin! Mun oli aivan pakko kattoa suosikki tubettajieni joulukalenterivideoita YouTubesta, ostaa glögiä, polttaa kynttilöitä sekä ihastella saamiani tuotteita joita nyt tässä postauksessa pääsen esittelemään.

Tässä vaiheessa voisi olettaa, että mä otan esiin joka talven suosikkini nimittäin Snow Fairy -suihkugeelin, mutta aikani testailtuani mä oon löytänyt uuden suosikin nimittäin Fairy Dust - vartalopuuterin <3 Tää tuoksuu aivan samalle kuin Snow Fairy, mutta on tosiaan vartalopuuteri ja se kimaltelee! Mä oon tätä tosi pitkään jo halununut kokeilla, ja koinkin pieniä ahdistuksen tunteita valitessani näitä tuotteita, koska Lushin liikkeessä Citycenterissä oli yks tämän tyyppinen tuote, joka oli hierontapala.. kimalsi sekin kauniisti, ja mietin että apua mitäs jos tää puuteri ei ookaan yhtä kaunis ja jään katumaan kun en ottanutkaan sitä hierontapalaa..





Epäilykset kuitenkin osoittautui turhiksi, ja tää kimaltelee ihan yhtä paljon ellei jopa hieman enemmänkin + ihana hattaran/Hubba Bubba -purkan tuoksu ei haittaa tässä tapauksessa yhtään, ja tätä voi käyttää ympäri vuoden! Itse ajattelin tämän käyvän mun tän vuoden Halloween suunnitelmiin kuin nenä päähän :)

Olin muuten kokeillut tätä yks ilta kämmen selkään istuessani koneella tylsistyneenä.. menin nukkumaan tyytyväisenä, ja aamulla katoin kun mun poski hohtelee :D Sais varmaan aika vinkeet higlighterit poskipäille tällä.

Keijupölyä! Pinkki vartalopuuteri pitää ihosi pehmeänä, kimaltavana ja makoisan tuoksuisena. Sama tuoksu kuin klassisessa Snow Fairy -suihkugeelissä. -Lush
Seuraava tuote tuotti mulle myös hyvin paljon sellaisia fiiliksiä, että otanko vai enkö.. soitto kaverille, ja tuotteen tarpeellisuuden mulle myyden päätin ottaa tämän nimittäin huulten kuorinta nimeltään Santa Baby. Mulle ihon kuorinta on erittäin tärkeä asia kosteutuksen lisäksi kun siirrytään syksyyn ja talveen, ja aikaisemmin käytössä ollut Bubble gum -huultenkuorinta on ollut mun ihan lemppari vaikkakin kun tässä on sokeria niin se inhottavasti tuntuu sulavan mun huulille jättäen sellaisen fiiliksen, että huuliin jäi vieläkin kuollutta ihoa, ja välillä saa oikeasti jo seuraavana päivänä olla kuorimassa taas vaikka olis rasvannutkin huolellisesti käyttäen 5kg huulirasvaa. En kuitenkaan valita koska tää tuote on 100% luonnonmukainen eli loput voi vain syödä huulilta kuorimisen jälkeen joka.. myönnetään, myönnetään on se paras osa tässä :D


Kuorinnan seassa olevat pienet sydämet tekee tästä tuotteesta jotenkin vielä entistä suloisemman ja kolakarkki ja kirsikanmaku vetos muhun niin täysin, että se nyt oli vaan se "pakko saada"-tuote, ja koska tää on sesonkituote niin miksi ei, eihän tätä tietyn ajan jälkeen enää saakkaan. Ja huultenkuorintaa tarvitsee aina joten hyvä, että otin!

Kolakarkin ja kirsikoiden makuinen ja tuoksuinen huulikuorinta. Pehmeiden ja maukkaiden huulten puolesta, Santa’s Lip Scrub! Kuori huulesi hellästi sokerilla ja anna neitsytkookosöljyn kosteuttaa ne täydellisiksi. Ja sitten voitkin nuolaista jämät parempiin suihin. Tämä huulikuorinta maistuu ihan kolakarkilta (niin kuin suudelmasikin sen käytön jälkeen). Huulikuorinta sisältää myös pieniä sydämiä, jotka voit myös syödä. Muista tämä ennen kuin menet mistelinoksan alle odottamaan… 
-Lush
Parhain viimeiseksi, ehkä jo perinteeksi mun blogissa noussut SNOW FAIRY -SUIHKUGEELI!!! <3 Tätä vois olla mun kaikki kaapit täynnä ehkä joku 200kg, niin ihana karkin tuoksu ettei tätä nyt voi vastustaa <3 Kaiken tämän kruunaa pinkki väri sekä glitteri <3 Jos tästä yks miinus puoli pitäis kaivamalla kaivaa niin se on ehdottomasti se, että tässä toi glitteri valuu aina tuon pullon pohjalle :(



Kimalteleva, hattaranpinkki, suloisen makea suihkugeeli pirteille ja raikkaille keijukaisille. Saatavilla rajoitetun ajan! Uskoimme, että tämä hattarantuoksuinen kimalteleva suihkugeeli olisi omiaan taikasauvaa heilutteleville pikku prinsessoille. Yllätyimme, kun karvaiset aikuiset miehetkin ihastuivat siihen. (He lähettävät jonkun muun ostamaan sitä, mutta kyllä me tiedämme!) Snow Fairy on suosikkituotteitamme ja siksi se on palannut! Hanki varastoosi, ennen kuin keiju liitelee takaisin kotikonnuilleen. -Lush

*Postaus on tehty yhteistyössä Lushin kanssa

Tuotteet listattuna:

Snow Fairy -suihkugeeli
Santa Baby -huultenkuorinta
Fairy dust -vartalopuuteri

2 kommenttia:

  1. Olin roomassa vähän aikaa sitten ja siellä käytiin kaverin kanssa lushilla :'D se oli pikkuruinen liike joka oli ängetty täyteen kaikkea. Paria minuuttia pidempään ei uskaltanu siellä olla, sillä saan jo hajuvesistä päänsäryn. Kauppa tuoksui kadun toiselle puolelle asti :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D joo se noissa on vähän ikävä, aikoihin en oo citycenterin Lushissa käyny mutta tosiaan tuoksun perusteella pysty paikantamaan aika äkkiä missä se on!

      Poista

joulukalenteri siirtyy tuben puolelle!

Tänä vuonna päätin tehdä uudestaan mun joulukalenterin! Tykkäsin meinaan todella paljon tehdä sitä tänne blogin puolelle vaikka toisinaan ku...