torstai 13. lokakuuta 2016

Joulu alkaa Lushista 🎅🎄

LOKAKUU!! 72 PÄIVÄÄ JOULUUN!!! Sehän tarkoittaa vain yhtä asiaa nimittäin Lushin joulutuotteet ovat tulleet myyntiin, eikä vielä ole edes Halloween :D Mulla oli tosiaan mahdollisuus mennä tutustumaan näihin tuotteisiin jo etukäteen ja olin sinne jo innoissani ilmoittautunutkin, mutta en päässytkään paikalle.. ja voitte vain arvata kuinka mua harmitti perua osaltani tuo tilaisuus päästä tuoksuttelemaan kaikkia ihania saippuoita ynm.

Sain kuitenkin valita itselleni muutaman tuotteen testiin, jotka esittelen teille myöhemmin vähän tarkemmin, ja samalla oli ihana päästä katsastamaan tuotteet jotka aiemmin missasin. Kaikenhan mä olisin sieltä halunnut taas ottaa kun silmiin pisti Halloween-tuotteista kimalteleva kurpitsakylpypallo sekä joulutuotteista "Magic Wand" -kylpyvaahto-/pala.. aivan ihana tuote joka kimaltelee ja tuoksuu aivan mun lemppari suihkugeelille Snow Fairylle, joka sekin on osa Lushin joulutuotteita eikä ainakaan mun joulu ala ilman sitä :D



Mun mielestä on aivan ihanaa miten isoja kiekkoja näitä palasaippuoita on esillä myymälässä, kuten ylläolevassa kuvassa saippua nimeltä "Shooting Stars". Todella kivan raikas vaikka arastelenkin todella helposti kaikessa sitruunaa ja limeä tuoksuna, koska pidän niitä liian raikkaina, mutta tää oli todella pehmeä, ja jos vielä ehdin ennen kuin tää poistuu valikoimasta niin ehkä mä käyn kotiuttamassa tän itselleni jossain vaiheessa (en siis koko kiekkoa vaikka onhan tuo kaunis katsella). Mulle myös sanottiin, että tää hohtais pimeässä UV-valossa. Toivottavasti muistin oikein :D mikä on aivan uskomatonta! Ja voin vain kuvitella miltä se näyttää <3



Alemmassa kuvassa näkyy vaaleanpunaiset "Candy Mountain" -kylpyvaahtoviipaleet, mä edelleen oon sitä mieltä että mä tarvitsen sen kylpyammeen.. tässäkin on niin ihanan karkkinen tuoksu, että en vaan kestä!

Sparkling Pumpkin <3 Tästä jäi ainakin kilo glitteriä sormiin kun vähänkään hipaisi :D


Viimeisimpänä muttei vähäisimpänä näistä kaikista mun ehdoton 1. suosikki, josta jo ehdinkin mainita alussa nimittäin "Magic Wand" -kylpypala <3 Tätä mä harkitsin ihan vaan suihkussa käytettäväksi, koska eihän tosta nyt pääse yli eikä ympäri! Sinne kuitenkin jäi vielä... AGAIN toistaiseksi. Jos sä tykkäät vaaleanpunaisista söpöistä kimaltelevista asioista niin ei tätä voi jättää huomiotta! <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

joulukalenteri siirtyy tuben puolelle!

Tänä vuonna päätin tehdä uudestaan mun joulukalenterin! Tykkäsin meinaan todella paljon tehdä sitä tänne blogin puolelle vaikka toisinaan ku...