torstai 10. marraskuuta 2016

19 vuotta myöhemmin tarina jatkuu: Harry Potter ja kirottu lapsi

8.11 oli sanan varsinaisessa merkityksessä täynnä taikaa, pääsin käymään nimittäin uuden Harry Potter kirjan julkistamistilaisuudessa Sokos Hotel Presidentissä. Jännitin jo edellisenä iltana todella paljon tulevaa ja mistä löydän ihmiset, missä kerroksessa tää on, onko ovella kukaan ottamassa vastaan! Jep.. mä stressaan ihan hassuista asioista välillä. Kun vaan oppisi siihen etteis stressaa turhista vaan nauttis elämästä :D

Kaikki meni kuitenkin hyvin ja pääsin sinne minne pitikin, ja ihan ensiksi täytyy sanoa että WAU! Se tila joka oli varattu pariksi tunniksi kokonaan meille oli aivan uskomaton valoineen ja aktiviteetteineen! Kasvomaalauspiste, videopelipiste, sekä ilmainen karkkibuffetti unohtamatta Harry Potter kirjojen suomentajaa Jaana Kapari-Jattaa jota haastateltiin ja hei sain uuteen kirjaan nimmarinkin!

Haastattelussa Harry Potter kirjojen suomentaja: Jaana Kapari-Jatta (vasemmalla)

Pahoittelut muuten kuvien laadusta jälleen! Olin varustautunut ottamalla järjestelmäkameran mukaan ja ilta menikin sitten siinä että tyydyin ottamaan kännykällä kuvia :D Olisin niin halunnut käydä katsomassa Helsingin Rautatieasemalle tehtyä laituria 9 ja 3/4 jossa järjestettiin pukukilpailukin.. Missään en oo ajoissa :D Tähänkin olisin voinut osallistua, mutta minkäs teet kun on myöhässä niin on myöhässä enhän mä olis mitään ehtinyt tilaamaankaan vaikka olisin halunnut. Voittaja sai matkan Lontooseen Harry Potter studiolle!!

Itse tapahtumassa näin kuitenkin teemaan sopivasti pukeutuneita ihmisiä taikasauvoineen ja kyllä täytyy myöntää, että olin kateudesta hieman vihreä. Joku ihana pikkulapsi kysy multa tuolla, kun mulla oli Jitra mukana, että onko se siellä Sirius Musta :D <3 en ollut ollenkaan ajatellut asiaa tuolta kannalta joten vastasin, että niin miksikäs ei.


Henkilökunta oli todella ihana ja huomioon ottava. Vähän pelkäsin ottaa Jitraa sinne mukaan kun en ollut ilmoittautuessa siitä maininnut, että mulla on avustajakoira mukana.. Jitra kuitenkin otettiin hyvin vastaan ja loppupeleissä tämä tapahtuma muuttuikin Jitran showksi kun kaikki tuli kysymään siitä, ja muutamiin kuviinkin taisi päätyä ;)


Ja ainiin sitten siihen mun ihan lempparikohtaan tuolla, nimittäin oma Huispaus-alue, jota pääsi kokeilemaan heittämällä pieniä palloja renkaiden läpi, kuinka mahtava juttu! Yllättävän vaikeaakin :D sain kuitenkin kirjanmerkin muistoksi vaikken yhtään palloa saanutkaan osumaan, Jitra tottakai kantoi mulle pallot takaisin vaikka sai vain kerran yrittää, yritti vissiin huijata ;) 

Vielä mä joku päivä toteutan unelmani ja pääsen Lontooseen Harry Potter studiolle, tää ilta sen vahvisti mulle hyvin selkeästi :)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

joulukalenteri siirtyy tuben puolelle!

Tänä vuonna päätin tehdä uudestaan mun joulukalenterin! Tykkäsin meinaan todella paljon tehdä sitä tänne blogin puolelle vaikka toisinaan ku...