sunnuntai 6. marraskuuta 2016

7 tapaa luoda parempaa blogisisältöä = 7 päivän blogihaaste

Osallistuin viikko sitten 7-päivän blogihaasteeseen,näin tästä mainoksen, ja olin aivan innoissani heti ottamassa selvää mitä tää pitää sisällään. Ideana on siis se, että saat sähköpostiisi seitsemän päivän ajan yhden tehtävän per päivä. Aluksi olin hieman pettynyt, koska tehtävät olikin lähinnä sellaisia mistä jo tiesin.. julkaisusuunnitelman teosta täydellisen otsikon ja artikkelin luontiin.

Yllätyin kuitenkin hyvin paljon kuinka paljon tutusta asiasta sai irti kun sen vaan pistää käytäntöön. Vähän kerrassaan, mutta kuitenkin. Ehkäpä tämä haaste on se joka tekee minusta paremman sisällöntuottajan juuri sinulle! :)

Kalenteri kauniiseen käteen ja luomaan suunnitelmaa mm. siitä, koska postaus tulee ulos. Ennen tähän haasteeseen ryhtymistä mulla oli jo ns. suunnitelma tulevista postauksista ja postaustahdista, mutta usko tai älä se oikeesti helpottaa kun saa suunnitelman paperille!


Suurin ongelma mulle bloggaamisessa on aina ollut otsikoiden teko, ja toisena miten saan lukijoita blogille. Mikä kiinnostaa lukijoita, miten saan blogistani tehtyä niin kiinnostavan, että sinne jäädään lukemaan ja liitytään lukijaksi. Ennen saatoin aina ajatella, että kirjoitan silloin kun haluan ja kirjoitan mistä haluan. Luojan kiitos mä osallistuin tähän haasteeseen :D Tietyllä tapaa en halua muuttaa ajattelutapaani, mutta kelle mä tätä oikeesti teen? En todellakaan pelkästään itselleni vaan myös just sulle sielä ruudun takana, sun mielipiteet on tärkeitä ja haluankin kannustaa siihen, että kertoisitte mulle mistä haluatte lukea jotta olisin mahdollisimman hyvä siinä mitä teen, eli bloggaamisessa, koska tää on mulle todella rakas harrastus.


Postaustahtini siis tulee julkiseksi tännekin NYT: Tiistai klo 15, Torstai klo 15 ja Sunnuntai klo 15 <3

Haasteen takana oli bloggaaja: http://www.tiiakonttinen.fi/














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

10 suosituinta postausta

Mä kyselin teiltä ehkä noin viikko sitten ideoita mitä voisin tehdä blogin synttäreiden kunniaksi, ja aika vahvasti esiin nousi mun suositui...