tiistai 15. marraskuuta 2016

Arvostelussa: The Bodyshopin ihonhoitotuotteet - Tea Tree

Mun oli tarkoitus tehdä teille postausta tänään Kylie Jennerin lip kiteistä, mutta kukas se on venyttänytkään kuvien ottamista? Tosin elämää ei yhtään helpota harmaa sää eikä liiemmin työtkään :D

Onneksi on kuitenkin varasuunnitelma tälle päivälle ettekä jää ilman postausta, joten puhutaan tänään ihonhoidosta nyt kun on talvikin ja iho tarvitsee entistä enemmän huolenpitoa. The bodyshopin joulukalenterin oston yhteydessä ostin myös muutaman ihonhoitotuotteen talvea silmällä pitäen, koska mun ihon kunto vaihtelee aina vuodenaikojen mukaan esim. kesällä se on tosi helposti öljyttyvä ja mitä lähemmäs talvea mennään sitä kuivempi myös mun ihoni on, siellä kuitenkin on edelleen muutama kohta joka öljyttyy myös talvella mutta ei niin herkästi.

Siinä missä kevät-kesäaikaan tykkään käyttää enemmän geelimäisiä ihonpuhdistustuotteita hillitsemään öljyttymistä ja rasvailen naamaani geelimäisillä rasvoilla niin syksy-talviaikaan astuu kuvioihin kaikki voidemaiset puhdistustuotteet ja paksummat rasvat.

Nokka kohti bodyshopin liikettä ja kyselemään neuvoja mitä he siellä suosittelisivat mun ihotyypille, koska hakusessa oli tosiaan tällä kertaa ehkä enemmänkin jotain kosteuttavaa puhdistuksen jälkeen eli jotain seerumia ja paksumpaa rasvaa.

Sainkin tosi kattavan valikoiman erilaisia rasvoja eri kasvojenhoitosarjoilta kokeiltavaksi, ja tottakai kaikki länttäsin sitten kämmenselälle vaihtamatta välillä kättä, hyvä minä! niinhän siinä testatessa saakin sen parhaimman kuvan eri tuotteista... juu. Kaikkien eri rasvapurnukoiden jälkeen testasin Tea Tree-kasvojenhoitosarjan Tea Tree Anti-Imperfection Daily Solution-teepuuöljyä (tätä myytiin mulle seerumina), en sen tarkemmin katsellut purkkia vaan kokeilin sitä oikein tyytyväisenä ja totesin sen kosteuttavan todella hyvin! Tätä kokeilin siis sen takia koska halusin jonkun kosteuttavan seerumin tehostamaan kosteusvoiteen vaikutusta.




Yllätys olikin suuri kun tätä innoissani lähdin testailemaan illalla ja tää oli niin kuivan tuntuinen!! Näissä muuten on todella raikas melkeimpä haju.. en kuvailisi tuoksuna, jota mietin jo tätä ostaessa, että kosteuttaakohan se tarpeeksi kuitenkaan koska tää on niin vahva hajuinen, mutta hei... ne miljoona rasvaa tämän alla niin tottakai se kosteuttaa senhän oikein tuntee.

Aikalailla hukkaan heitettyä rahaa, valitettavasti, koska mä nimenomaan haluan kosteuttaa ihoani en kuivattaa. Kesällä annan tälle uuden mahdollisuuden. Ja mä tollo unohdin ottaa kuvan siitä ihanasta kosteusvoiteesta kasvoille jonka ostin, joka olikin sitten ainoa eri sarjan merkki.. :D Saatte siis tyytyä kuvituskuvaan.




Tää on se mitä mä oikeesti lähdin hakemaan, vaikka tää onkin sorbetti niin silti tää kosteuttaa yllättävän hyvin eikä jätä liian mattapintaiseksi ihoa vaan se jättää sellasen kosteuttavan fiiliksen. Yksi kahdesta tuotteesta oli siis nappivalinta, ainakin tähän vuodenaikaan. Ehkä se teepuuöljykin saa mahdollisuutensa ensi keväänä/kesänä :)

Tän tarinan opetus: Kattokaa aina ne purkit huolellisesti itse ja tehkää päätös sen perusteella, älkääkä tunkeko tuhatta rasvaa samalle kämmenselälle, helposti se teepuuöljykin alkaa vaikuttaa tosi kosteuttavalta ;) :D 


Ja hei muistuttaisin että teillä on viikko aikaa vaikuttaa tulevan joulukalenteriin, millaisen siitä haluatte! Kommentointiaikaa on vielä viisi (5) päivää!!! KOMMENTIT TÄHÄN POSTAUKSEEN!!!

Tuotteet ja hinnat:

TEA TREE ANTI-IMPERFECTION DAILY SOLUTION 22,50

VITAMIN E AQUA BOOST SORBET 22,90€


2 kommenttia:

  1. Oon käyttäny tota teepuuöljyä pidemmän aikaa, mutta nimenomaan ihon epäpuhtauksille, sillä se kuivattaa ja siten nujertaa näpyt hyvin! Ihmettelen kyllä miten siitä saa kosteuttavan tuotteen, mutta ehkä se juju siinä on ettei se kuivata samallalailla kuin muut aknetuotteet koska on öljy 😁

    Life à la Sara

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis mä olin aivan kauhuissani ku mä tota pistin naamaani et syöpyykö mun naama irti :D hyvin toimii kyllä näppyjen kuivattamiseen! Rasvaa päälle niin ei kukaan huomaa mitään, sillähän mä sen ostin kun muka "kosteutti" kun kaikenmaailman voiteita alla :D Seerumina tosiaan tuo mulle myytiin. Noh virheistä oppii enkä laita enää ku vaan niihin kohtiin missä on näppy.

      Poista

Mun tärpit vuoden 2017 I love me -messuille

Taas olisi se aika vuodesta - nimittäin ainakin itselleni se vuoden kohohta, I love me -messut saapuu taas Helsingin messukeskukseen 20.-22....