sunnuntai 13. marraskuuta 2016

It's LeviOsa not LeviosA

Harry Potter "teema" blogissani jatkuu. Viimeksi hehkutin Kirottu lapsi-kirjan julkistamistapahtumaa Hotelli Presidentissä, ja tänään olisi vuorossa ne kirjat! Kyllä minä tunnustan olen 23-vuotias ja nyt vasta olen lukenut ne kaksi ekaa kirjaa :D Mutta mun mielestä kannatti odottaa tähän asti, koska syys-lokakuun vaihteessa ostin ensimmäisen kuvitetun version kirjasta Viisasten kivi. Yllätyin todella paljon siitä kuinka lähellä tämä kirja meni itse elokuvaa, koska kovikaan moni leffa ei todellakaan mene käsi kädessä itse kirjassa vaan ovat monesti kuin yö ja päivä.

Mahtavat nelivärikuvat korosti kivasti tarinan kerrontaa, ja ihmiselle jolla on mielikuvitusta nää kuvittetut kirjat on ihan must!-juttu. 



Yli 200 sivuisissa kirjoissa tarina kulkee sulavasti ja toinen toistaan upeammat kuvat saa tarinan etenemään kuin unen lailla. Nää kirjat on mun mielestä todella ihania vauvasta vaariin juurikin kuviensa ansiosta, ja nää tekisi mieli ahmia kerralla saman tien eikä lukemista voi todellakaan lopettaa kun sen on kerran aloittanut, uskokaa mua!

Mulle muodostuikin todella nopeasti rutiiniksi se, että tietokone ja kännykkä jäi iltaisin kuvioista pois, ja ennen nukkumaan menoa luin aina kolme lukua. Viikon se kesti ja sitten pitikin odottaa seuraavaa kirjaa joka oli Salaisuuksien kammio, jonka hätäpäissäni menin ostamaan pokkarina, koska sen sai noin 9€:lla eipä olisi kannattanut. Olin niin tottunut siihen kirjaan jossa saa itse virittää sen mielikuvituksen ja sitten kuvioihin astuu kirja jossa on vain pelkkää tekstiä! Miksi oi miksi?! Halvempi vaihtoehto ei tässä kohtaa todellakaan ollut hyvä vaan palasin maksamaan toisestakin kirjasta sen 29,90€ ihan mielelläni. Kolmatta kirjaa odotellessa, ja tällä kertaa en osta pokkarina.

Niin huikeeta kun Harry Potter on palannut takaisin tässä muodossa jälleen näin isona juttuna <3 Perjantaina postiluukusta kolahti mulle äärimmäisen mieluinen paketti kun TAMMI oli muistanut mua pienellä paketilla. Tiesin vain, että jotain sieltä on tulossa mutta ei aavistustakaan, että mitä ja eilen kun tulin äidiltä se paljastui mulle... nimittäin... *RUMPUJEN PÄRINÄÄ*....

Sain Rohkelikon väreissä olevat kaulaliinan ja pipon <3 




Naapurit varmaan arvostaa mua eilisen jälkeen kun ensin soitan mun ystävälle ennen paketin avaamista kuinka paljon mua jännittää se sisältö, mutta kun ensin pitää ottaa kuvat #bloggaajanelämää ja sitten kun avaan sen oon niin otettu ja onnellinen, että sain todellakin tehdä töitä sen eteen etten kiljuisi täällä aivan hulluna!! :D

Iso kiitos TAMMI paketista!!! <3 <3 <3

Ootteko te jo tutustuneet uusiin kuvitettuihin Harry Potter kirjoihin, ja jos ette niin nyt käykää ihmeessä ostamassa omanne ;) 

2 kommenttia:

  1. Moikka!
    Sun blogi on niin kiva! Kirjoitat hauskasti ja vetävästi. Minusta ja tyttärestäni Tildasta tuli nyt blogisi vakiolukijat😀. Terkuin Anne

    VastaaPoista

joulukalenteri siirtyy tuben puolelle!

Tänä vuonna päätin tehdä uudestaan mun joulukalenterin! Tykkäsin meinaan todella paljon tehdä sitä tänne blogin puolelle vaikka toisinaan ku...