torstai 17. marraskuuta 2016

Kuin pieni meikkikauppa - mitä mä tälle kaikelle teen?!

Viime kesänä päätin ottaa operaatioksi ihan mielenkiinnosta kerätä kaikki mun meikit yhteen läjään ja katsoa kuinka paljon niitä oikein on. Otin siitä itselleni kuvan aikomuksena laittaa sen jääkaapin oveen muistuttamaan mua siitä, että nyt nainen riitti.. sä et tartte enempää meikkejä! Sulla on jo nyt kuin pieni meikkikauppa, ja tottahan se on. Päätin sitten just tässä hetkessä kirjoittaa siitä tänne, että mulla on jonkin sortin ähky aina katsoessani tätä kyseistä kuvaa, mutta silti.. joka ikinen kerta kun astun lähellekään yhtäkään meikkejä myyvään kauppaan päätän että tänään mä tarvitsen juuri tuon huulipunan koska se on se mitä mulla ei vielä ole.. pari astetta lämpimämpi tai kylmempi sävy tottakai mä tarvitsen sen!

NYT RIITTI!!

En kommentoi...

Juu mä en tosiaan kommentoi tätä kuvaa millään lailla :D Pidemmän aikaa mun on pitänyt ihan oikeesti tehdä haaste itselleni, että mä käytän muutaman tuotteen aina ensin loppuun ennen kuin ostan uusia. Joillakin bloggaajilla se on kulkenut nimellä Project 10 pan mutta mä en halua määritellä itselleni kuinka monta tuotetta mun pitää kuluttaa loppuun, koska niitä on niin paljon joten yritän mennä ehkä enemmänkin sillä fiiliksellä että kuluttelen niitä pikkuhiljaa loppuun jotka ovat sieltä vanhimmasta päästä ja joissa on jo selkeästi kulumaa jotta motivaatiotakin olisi enemmän tähän touhuun ja nyt konkreettisesti laittaessani tämän aikeen myös blogin puolelle on tästä vaikeampi lipsua.

Mitkä tuotteet päätyi kuluteltavien asioiden listalle?


Viva La Diva - Contour your beauty Tää ei oo ihan sieltä vanhimmasta päästä oleva paletti, mutta tätä mä oon käyttänyt eniten mun kaikista varjostus/korostuspaleteista. Korostusväriä on ainakin käytetty. Ehkä jopa eniten :D

Too Faced - Natural Eye Tää on yks tän hetkisistä luomiväripaleteista vanhin, yhdessä vaiheessa käytin tätä ihan koko ajan todella monta viikkoa putkeen ja tässä onkin jo muutama sävy aivan kuopalla, josta hieman pelästyinkin että miten mä oon tätä näin paljon käyttänyt. Nyt äkkiä pois! Nää sävyt on aivan ihanat. Just sopiva paletti niin arkeen kuin juhlaankin :) 

MAC -Studio fix fluid meikkivoide SPF 15 Sävy: NW13 Tää on mun ihan yks lempparimeikkivoiteita koska tää peittää tosi hyvin mutta tässä välissä oon halunnut kokeilla muitakin meikkivoiteita sillä tää ei oo ehkä se paras meikkivoide mun mielestä jos on kuiva iho. Ainakin mun talvi-iholle tää saattaa joskus olla liiankin "rankka" joten katsotaan jos joudun tän vaihtamaan tuohon Rimmelin Lasting finish-meikkivoiteeseen. Sekin nimittäin ollut suht kovalla kulutuksella viime kesänä.

LUMENE - kulmien muotoiluvaha, sävy: 3 Vaaleanruskea Pitkään ollut myös mun lemppari, näitäkin mulla on vielä yks varastossa oottelemassa että tää loppuu! Vielä kun sais aikaseks nyppiä kulmakarvat jotta tää näyttäs ees jotenkuten hyvältä :D 

LUMENE - poskipuna sävy: 2 Heleys Joskus ehkä Livboxista saatu poskipuna, joka on ikävä kyllä hyvin vähän käytetty vaikka kaunis persikan/ruusunsävyinen onkin. Mulla nyt vaan sattui olemaan tuossa välissä yks aivan ihana mineraaliposkipuna MSCHICiltä? ehkä? Sekin tuli joskus Livboxista kunnes se sitten hajosi enkä saanut sitä enää korjattua :( Joten ehkä nyt on taas aika palata totuttelemaan tähän.

L'ORÈAL - LUMI MAGIQUE pohjustusvoide Myydäänkö tätä edes enään? Harmi jos ei, koska tää on yks ihan mun lemppari pohjustusvoiteita <3 Tää antaa mukavasti pientä hohtoa meikkivoiteen alla olematta kuitenkaan liian rasvaisen näköinen. 

Too Faced - Shadow insurance silmämeikinpohjustusaine Tää oli rakkautta ensi silmäyksellä! En tosin oo muita pohjustusaineita käyttänytkään silmämeikin alla, mutta siis mulla on tosi rasvaiset luomet ja luomivärit tasan karkaa jo 15min. jälkeen luomivakoon jos siinä ei oo pohjustajaa alla. Tämän kanssa voi luottaa siihen, että luomivärit on ja pysyy koko päivän. Tätä täytyy vaan muistaa laittaa suht ohut kerros ettei liian paksun kerroksen takia luomivärit kasaannu luomivakoon.

Smashbox - peiteaine, sävy: Fair/Light Joskus laivalta ostettu ja Smashbox oli sellainen merkki jota olin halunnut jo pitkään kokeilla. Juteltiin siinä myyjän kanssa ja hän suositteli mulle tuota. Sitä kokeiltiin mun tummille silmänalusille ja kyllä se siinä valaistuksessa näytti toimivan ihan hyvin joten sanon tässä kohtaa oman mielipiteeni: hinta-laatusuhde on enemmän kuin kohdillaan. Tosin nythän mä en tän hintaa muista :D ja kun mä sanoin että sanon oman mielipiteeni niin oon mä tästä kohdallani kuullut toisenlaisiakin mielipiteitä kun mun kaveri meikkas mut ja pyysin laittamaan tuota peitevoidetta totesi hän sen olevan liian tumma mulle :D Oon vissiin sokea kun kotonakin tuo on mielestäni ihan hyvältä näyttänyt! Sen jälkeen kyllä aloin kyseenalaistamaan ihan kaikkea ja ennenkaikkea sitä minkä näkösenä mä oon kulkenut tuolla ihmisten ilmoilla.

MAYBELLINE - DREAM MAT POWDER Tää on yks harvoja meikkituotteita jotka on ollu mulla jo yläasteelta saakka ja tässä alkaa runsain mitoin jo näkymään pohja! Silloin se oli mulle totaalinen katastrofi, koska tää oli mun lemppari puuteri. Silloin käytin puuterina vain ja ainoastaan tätä enkä mitään muuta. Edelleen tätä tuntuu mm. Sokokset myyvän joten ei hätää tää tulee käyttöön ja loppuukin joskus toivottavasti, ja kyllä ostan uuden vielä!

Urban Decay VIVID LIPSTICK - huulipuna, sävy: BIG BANG (metallilopputulos) Kuinka paljon voi oikeasti rakastaa yhtä huulipunaa?! Tää on niin upea <3 Mulla on tästä ihan postauskin, tosin ne kuvanmuokkaukset (Picasalla tehdyt) on aivan hirveät. mutta.. postaukseen pääset TÄSTÄ

MAC - Mineralize skinfinish korostuspuuteri, sävy: Soft&Gentle Hieman raukka on kokenut kovia pudotessaan lattialle, mutta on sitä käytettykin. Suurempaa kulumisen jälkeä ei näy, ja ne mitä näkyy on sitä kun se tosiaan kohtasi keittiön lattian ja pala irtos :(


Tässähän tuli samalla tuotearvosteluakin näistä tuotteista, joita ois tarkoitus nyt lähteä kuluttelemaan pois :) Nyt haluankin tietää onko siellä ruudun toisella puolella yhtä meikkihöperöitä kuin minä?

2 kommenttia:

  1. Pikkuhiljaa kehittymässä meikkihöperöksi, mutta pitää vähän hidastaa kun ei ole rahaa :'D Meikit on vaan niin ihania..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Joo toi on kyllä aina ku menee ostoksille, "Oho tili tuli tili meni". Ja nyt kun ne on noissa joulupakkauksissa vielä!

      Poista

10 suosituinta postausta

Mä kyselin teiltä ehkä noin viikko sitten ideoita mitä voisin tehdä blogin synttäreiden kunniaksi, ja aika vahvasti esiin nousi mun suositui...