torstai 15. joulukuuta 2016

14.12.-15.12.2016 Joulupukkien vallankumous 🎅🎄

9 yötä enää jouluun!!! Aika on mennyt ihan uskomattoman nopeasti enkä vaan mitenkään pysty käsittämään, että kohta on vuosi 2017. Tasan 2 viikkoa sitten mä aloitin tän mun blogijoulukalenterin, ja ihan hyvinhän mä oon pysyny aikataulussa vai mitä? Tää taitaa olla vasta mun toinen joulukalenteripostaus, jossa avaan teidän kanssa kaksi luukkua kerralla, koska kuten sanottua niin aika vaan hurahtaa silmissä ja koko ajan vaan on aikaisemmin pimeää. Nytkin kello on vasta 15.50 ja tuntuu, että kello on vähintään 20.00, mutta ei... :D

14.12 Pitkästä aikaa astutaan taas suihkutuotteiden maailmaan, ja itseasiassa purkin sisällöstä aattelin, että kyseessä olisi ollut jopa taas ihan uus tuote, joka ei oo vielä edes tähän mennessä tullut ja mikä mä aattelin että se olisi ollut ihan kokonsakin puolesta? No käsidesi. Tuohan on läpinäkyvää ainetta ja eikös ne käsidesit tuu yleensä tollasissa matkakokosissa pulloissa?



Kyseessä siis kuitenkin oli jälleen matkakokoinen suihkugeeli British Rose-tuotesarjasta, joka on toisaalta ihan hyväntuoksuinen, mutta jos ihan totta puhutaan niin itse en ihan näin kukkaisen tuoksun ystävä ole. Ei tää suihkugeeli kuitenkaan pahalta tuoksu joten eiköhän tuollaisen pikkupullon pysty käyttämään :)



15.12 Tän päivän luukku sisälsi luomivärisiveltimen! Mulla ei oo minkäänlaista aiempaa kokemusta Body Shopin siveltimistä, mutta tää vaikuttas ainakin ihan kivalta. Näitten saamisessa on se hyvä puoli kun omistaa tarpeeks monta samantyyppistä luomivärisivellintä niin näiden pesua voi aina pitkittää kun aina on olemassa joku puhdas vielä kunnes ne kaikki on likaisia :D Onko siellä muita laiskoja meikkisiveltimien pesijöitä?


Oikeesti voiko tää olla totta?! :D

Nyt on joku joulupukkien vallankumous ollut meneillään tässä arvassa. Enään kolmen päässä ollaan päävoitosta!!



Nyt mä jännään jo ihan toden teolla huomista tän raaputusarvan takia!! :D

Muistithan jo osallistua  Joulun giveaway! - arvontaan🎅🎄

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

10 suosituinta postausta

Mä kyselin teiltä ehkä noin viikko sitten ideoita mitä voisin tehdä blogin synttäreiden kunniaksi, ja aika vahvasti esiin nousi mun suositui...