perjantai 16. joulukuuta 2016

16.12.2016 Jouluksi kotiin 🎅🎄

Tän päivän saldo oli luukkujen suhteen ihan super jees, ja osittain vähän plääh, ja aloitetaan vaikka siitä plääh versiosta jotta päästään nauttimaan jostain kivasta. Ja siis täytynee nyt taas todeta miten yks joulukalenteri voi hyppiä näin paljon näissä tuotteissa eikä näissä oo mitään selvää ryhmittelyä nimittäin... rasvahan se siellä taas oli. Tosin nyt mä en tiedäkään onko tää vartalorasva, koska tässä lukee whipped-lotion, mutta eiköhän tää vartalorasva silti oo, ja vaihtelun vuoksi koostumus on jälleen vähän eri ainakin nimellisesti :D nimim. Tää kuuluu taas niihin joita ei saa kirveelläkään auki.



Tää on tuoksussa mango joka on yksiä mun ihan lempparituoksuja, ja onneksi mä oon saanu tän aikasemmin tänää jo auki, jotta mä voin kertoo teille, että tällä koostumuksella ei oo mitää eroa aikaisempiin geelipohjaisiin rasvoihin mitä tästä kalenterista on tullu. Kosteuttaa ihan kivasti ja tuoksu on kiva joten eiköhän tääkin käyttöön tuu (BTW iholla tää ei ookaa enää yhtä mangon tuoksuinen mitä pullossa).

Pystynkö sittenkin ostamaan itselleni uuden tietokoneen?

Oon yrittäny kovasti tänä vuonna olla enemmän optimisti, mutta silti sisäinen pessimistini on sitä mieltä, että tää tuuri jäi joko tähän tai sitten se jää ainoastaan siitä yhdestä kiinni jouluaattona! 



INFOA:

Ensi viikon torstaina 22.12. mä lähden jouluksi lapsuuden maisemiin Lappiin joten, blogi jää n. viikoksi tauolle, voittajan arvon kuitenkin ihan normaalisti 29.12 joten ei huolta, ja linkki arvontaan löytyy TÄSTÄ jollet ole vielä käynyt osallistumassa, ja osallistumisaikaahan on siis 23.12 klo 23.59 saakka!! :)

Ja vaikka ensi viikon torstaista eteenpäin mulla pikku loma onkin niin ajastan teille joulukalenteripostauksia aina tuonne 25.12 saakka säännöllisesti eli joka päivä tulee postauksia <3 

Fiilistelykuvia saattaa myös silloin tällöin ilmestyä tän blogin face-sivuille loman ajan, joten se kannattaa käydä ottamassa seurantaan eli sen sivun löydätte kun kirjotatte hakuun vaikka googleen kosmetiikkahöperön elämää pyörätuolista käsin

Ja jos tämäkään sivu ei päivity niin sitten ainakin Instagram täyttyy varmasti kuvilla! Ja sieltähän mut löytää nimimerkillä @iitukaro

2 kommenttia:

joulukalenteri siirtyy tuben puolelle!

Tänä vuonna päätin tehdä uudestaan mun joulukalenterin! Tykkäsin meinaan todella paljon tehdä sitä tänne blogin puolelle vaikka toisinaan ku...