lauantai 17. joulukuuta 2016

17.12.2016 Kun edes kahvi ei herätä 🎅🎄

Tiedättekö sen tunteen kun ootte muuten ihan virkeitä, mutta aivot on ns. offline tilassa. Te vaan jumitatte tekemättä yhtään mitään vaikka tekemistä olisi vaikka kuinka paljon. Mulla on just tänään just nyt se hetki, jossa edes iso kupillinen kahvia ei auta, varmaan verensokerit alhaalla jos sitä söis vähän... teille tulee ruokakooma, mutta ei auta vaan nyt lähdetään katsomaan tän päivän joulukalenterin luukkuja!



Jo oli aikakin ensimmäisen kulmatuotteen, tai pitäisiköhän tässä vaiheessa sanoa kulma/ripsituotteen nimittäin tällä ilmeisesti kuuluisi saada niin kulmakarvat kuin ripsetkin ojennukseen.. tuon vasemman puoleisen harjan mä ymmärrän, mutta mikä tuo oikeanpuoleinen muoviharjan osa tässä on? Onko se se ripsille tarkoitettu puoli? 

Joka tapauksessa mä oon aina vihannu näitä tämmöisiä harjoja, ja jokin aika sitten heitin mun yhden tällaisen pois koska enhän mä sitä koskaan käyttänyt. Btw erittäin hyvä ja edullinen harja kulmille sekä ripsille on vanha ripsivärin harja, jonka te vaan pesette huolellisesti siitä kaikesta kuivuneesta ripsarista ja näin te pystytte jatkokäyttämään ripsariharjoja :)

Kun se uteliaisuuskin iski...

Niin sitten käy näin, että avaa ihan kaikista jäljellä olevista luukuista vähän, jotta ees aivan aavistuksen saan tietoo tulevasta ja hei joudunhan mä kuitenkin raaputtamaan tän joulukalenterin vähän etuajassa :D Mutta huomatkaa että 2 peli tästä arvasta on vielä kokonaan suljettuna!

Tän päivän luukusta meille tuli Suomen lippu 



Muistithan jo osallistua  Joulun giveaway! - arvontaan🎅🎄

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

joulukalenteri siirtyy tuben puolelle!

Tänä vuonna päätin tehdä uudestaan mun joulukalenterin! Tykkäsin meinaan todella paljon tehdä sitä tänne blogin puolelle vaikka toisinaan ku...