tiistai 20. joulukuuta 2016

19.12.2016 Lahja pähkinänsärkijältä 🎅🎄

Tää postaus tulee oikeesti vasta tänään 20.12 mutta koska mulla oli omasta mielestäni niin hyvä otsikko jo eilen keksittynä, että se jäi luonnoksiin ja mä lähdin nukkumaan :D Nyt kuitenkin uudella energialla täällä taas :)

Tän päivän luukku, ja sieltä tulee huulirasva tai siis huulivoi. Vasta toinen tässä kalenterissa, mutta silti.. tää kalenteri on ollut kyllä niin voiteisiin painottuva, että voi elämä. Parannusehdotus ensi vuoden kalenteriin: voisko ainaki puolet tästä voidemäärästä korvata vaikka enemmän meikkituotteilla tai kynsilakoilla? Joku luomiväripaletti vois ainaki olla ihan jees.



Haistoin tätä ensimmäisen kerran ja mulle tästä tuli mieleen heti sinihomejuusto :D avustajakin halusi haistaa tätä, koska mun kuvaus tästä oli kuulemma niin erikoinen. Joo ei kyllä se on iha Sheavoi kuulemma, mutta mä en vaan pääse enää yli siitä sinihomejuustosta, ehkä myös muovailuvaha saattaa olla "tuoksuna". Toki tässä mun nenään oli myös sellainen sheavoin tuoksu, pieni mutta kuitenkin. 

Mä en enää keksi väliotsikkoa, ja kieltämättä mä oon menny jo laskuissakin sekaisin, mutta Veikkauksen Joulukalenteriarpa näyttää tältä





Muistithan jo osallistua  Joulun giveaway! - arvontaan🎅🎄

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

10 suosituinta postausta

Mä kyselin teiltä ehkä noin viikko sitten ideoita mitä voisin tehdä blogin synttäreiden kunniaksi, ja aika vahvasti esiin nousi mun suositui...