keskiviikko 21. joulukuuta 2016

21.12.2016 Joulustressi!!! 🎅🎄

Nyt minäkin tunnustan... kärsin joulustressistä! Kaikki nää vuodet mä oon onnistunu välttämään tämän ja naureskellut sivusta kuinka ihmiset juoksee kuin päättömät kanat jouluostoksilla. Ja voi kuinka mä vihaankaan lahjojen paketointia! :D Ja kyllä mä tiedän, että kauppakeskuksissa on tosi monta pistettä kauppojen edessä, jossa voi paketoida lahjat, mutta, koska myöhässä on kivempi tehdä kaikki niin hankin itse paperit ja tuskastelin narujen ja papereiden kanssa.

Anteeksi näin masentava postaus, mutta ei tän päivän luukutkaan oikeen antanu mulle toivoa... The Body Shopin kalenteri tarjosi tämän päivän luukusta kynsiviilaa.. joo okei kynsiviilaa aina tarttee myös kuten muita jo aikaisemmissa luukuissa mainitsemiani asioita, mutta silti..


Veikkauksen Joulukalenteri sentään antoi pientä toivoa, koska mä voitin 5€ :D Onhan se ihan kiva saada puolet ees tän kalenterin hinnasta takas.


Muistithan jo osallistua  Joulun giveaway! - arvontaan🎅🎄

toivottavasti huominen luukku ois positiivisempi :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mun tärpit vuoden 2017 I love me -messuille

Taas olisi se aika vuodesta - nimittäin ainakin itselleni se vuoden kohohta, I love me -messut saapuu taas Helsingin messukeskukseen 20.-22....