torstai 22. joulukuuta 2016

22.12.2016 Joulun taikaa 🎅🎄

Lomalle saavuttu, ja määränpäässäkin ehditty olla tähän kellonaikaan jo muutama tunti. Nyt siis Sodankylässä jossa mä elämäni ensimmäiset 5 vuotta asuin, ja kyllä tätä paikkaa onkin taas ollut ikävä <3

Lento lähti aamulla 7.30 joten voitte kuvitella kuinka aikaisin jouduin heräämään :D hyvä puoli aamulla lähtevissä lennoissa on se, että lentokoneessa ei tarvitse istua koko päivää puhumattakaan automatkoista! Ihan kuin kotimaan matkailussa tarvis muutenkaan istua koko päivää lentokoneessa. Suomi on kuitenkin aika pieni maa :D 

Ylihuomenna on jo joulu!!! Huhhuh.. hieman jännittyneillä fiiliksillä yhä edelleen vaikka oonkin jo 23-vuotias, mutta varsinkin täällä lapsuuden kodissa on aina sitä jotain jouluntaikaa aina :) Ja kattokaa kuinka tyhjältä tää mun The Body Shopin kalenteri näyttää



Tän päivän luukusta tuli käsivoide, ja siis voi kuinka se on suloinen <3 Niin täydellinen vaaleanpunainen IIIKK!! Joo okei mä rauhotun, mutta tää todellakin on oikeesti aika täydellinen. Tuoksu on pink grapefruit ja voin kertoo, että on tosi sitruksinen tuoksu eli pirteä on myös tää sisältö :D

Kädellä tää ei onneksi oo enää ihan niin sitruksinen, koska se nyt ei oo ihan niin mun juttu missään ihonhoitotuotteessa mutta silti tästä tulee joku tuttu tuoksu mieleen. Ehkä joku hotellin tai laivan käsisaippua? Niitten tuoksusta mä tykkään muuten ihan hullun paljon! :D Näistä kaikista tästä kalenterista tulleista tuotteista tää on ehdottomasti oltava mun lemppari. Menee jopa mun lemppari tuoksun Vanilla Chain ohi.

Piparkakulla ja joulupukilla kaksintaistelu?



Muistithan jo osallistua  Joulun giveaway! - arvontaan 🎅🎄 

Huomenna nimittäin klo 23.59 arvonta sulkeutuu, joten nyt kaikki viimeistään osallistuu ;) 

4 kommenttia:

  1. Miks oot säästäny noita vanhoja laatikoita body shopin kalenterista? :D Ja onko sulla menny kuvat sekasin veikkauksen kalenterissa, koska eilinen luukku (luin sen äsken vasta) niin siinä olit voittanu 5e ja joulupukista puuttu enään yks merkki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon pistäny sinne Jitralle herkkuja, jotka se on saanu ite kaivaa sieltä 😊 haha, ja minä ku jokaisen postauksen katoin niin tarkkaan. Voi ei!!! 😂

      Poista
  2. Muakin jännittää joulu vähäsen, mikä on tavallaan aika outoa, kun oon kuitenkin 22-vuotias aikuinen :D
    Ihanaa Joulua sulle!

    VastaaPoista

Mun tärpit vuoden 2017 I love me -messuille

Taas olisi se aika vuodesta - nimittäin ainakin itselleni se vuoden kohohta, I love me -messut saapuu taas Helsingin messukeskukseen 20.-22....