perjantai 23. joulukuuta 2016

23.12.2016 Huomenna se on... nimittäin jouluaatto!! 🎅🎄

Jouluaatto on jo oikeasti huomenna! Mihin tää kuukaus oikeesti katos?! En edes tiedä kuinka monta kertaa oon tätä jo päivitellyt tän joulukalenterin aikana, mutta niin se vaan tuntuu olevan, että mitä vanhemmaksi tulee niin vuodet vaan vierii kovaa vauhtia. Vaikka me vielä ylihuomennakin jatketaan tän joulukalenterin parissa niin pakko sanoa, että en ois koskaan uskonut, että mä pystyn tähän.

2 päivää vielä ja tää homma on purkissa ja palataan taas tuttuun ja turvalliseen postaustahtiin, mutta nyt tän päivän luukkuun nimittäin tää luukku antaa jo ihan selkeitä viitteitä tulevasta keväästä ja kesästä. Vähän reilu 3kk enään ja taas siirrytään kesäaikaan :)


Tää on oikeesti paljon kirkkaampi oranssi mitä tää on tässä kuvassa
Sieltähän tuli nimittäin kynsilakka <3 Mulle taas ns, tuntematon alue nää The Body Shopin kynsilakat, mutta koska näitä on kehuttu niin kyllähän tää jää mulle (ainakin kokeiltavaksi) tän sävyn nimi on Just Peachy mikä sopii ehkä enemmän tuohon kuvaan kuin siihen miltä tää näyttää oikeesti :D Oranssi ei oo mulle se mieluisin sävy jonka valitsisin kynsilakkahyllyltä kaupasta, mutta kun tää nyt tässä kalenterissa tuli niin miksei, kokeilla voi aina.

Oonko mä huomenna 20 000€ rikkaampi?




HUOM! Teillä on vielä 6h 59min. aikaa osallistua arvontaan, joten nyt ihan ihan viimeistään osallistukaa jollette oo vielä sitä tehneet. Kertokaa myös kavereillenne tästä arvonnasta jotta kaikki sais mahdollisuuden osallistua :) 

Tarkemmat ohjeet ja säännöt löydät painamalla → Joulun giveaway! - arvontaan🎅🎄    tuosta linkistä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

joulukalenteri siirtyy tuben puolelle!

Tänä vuonna päätin tehdä uudestaan mun joulukalenterin! Tykkäsin meinaan todella paljon tehdä sitä tänne blogin puolelle vaikka toisinaan ku...