lauantai 24. joulukuuta 2016

24.12.2016 HYVÄÄ JOULUA!!! 🎅🎄

Jouluaatto on täällä!! En millään ois malttanut nukkua, kun kinkku meni yöksi uuniin, ja se tuoksui mun huoneeseen asti niin yritä siinä sitten saada unen päästä kiinni :D Se fiilis kun iltapäivällä/illalla tulee jouluohjelmia, ja kai jotain leffojakin ja saa yökkäreissä niitä katsoa. Lapsena pääpointti oli ne lahjat ja nyt ne ohjelmat, ja mahdollisimman rento oloasu!

Myös tän päivän ja samalla koko joulukalenterin toiseksi viimeiset luukut aukeaa, ja jouluaaton kunniaksi kyseessä onkin aikas iso ja PAINAVA laatikko! 



Tää kalenteri aiheutti viime vuonna jouluaaton kohdilla joillakin pyhää vihaa mitä kattelin esim. YouTube-videoita, kun silloin kyseisenä päivänä tuli kasvonaamio, ja olisi toivottu vaikkapa täysi kokoista vartalovoita.. noh tänä vuonna se tuli, ja mansikan tuoksuisena <3 Oon niin innoissani! Nyt mulla on samaa sarjaa suihkugeeli ja nyt tää voide :) Kesä tule pian! Tai oikeestaan älä... mä haluan käyttää tätä, kesällä tästä mun kanssa innoissaan on vaan ampiaiset :D


Tän päivän kunniaksi sain Veikkauksen arvasta Suomen lipun.. no joo, ihan jees. Edelleen hiukan ottaa pattiin ettei sitä viimeistä joulupukkia koskaan tullu :D Ehkä ensivuonna sitten?



Arvontakin saatiin viimeyönä päätökseen minuuttia vaille puolenyön! Kiitos kaikille osallistujille :) Seuraavaksi jännätään kuka voitti arvonnan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

joulukalenteri siirtyy tuben puolelle!

Tänä vuonna päätin tehdä uudestaan mun joulukalenterin! Tykkäsin meinaan todella paljon tehdä sitä tänne blogin puolelle vaikka toisinaan ku...