sunnuntai 25. joulukuuta 2016

25.12.2016 Löhöilypäivä osa 2 🎅🎄

Jouluaatto ohi, ja löhöily voi jatkua. Eilinen ei kuitenkaan ollutkaan ihan Netflix and chill ainakaan kokonaan, koska joulusauna, hautausmaalla käynti, syöminen, lahjojen jako ja vähän lisää syömistä eli illalla vasta päästiin rentoutumaan oikein kunnolla.

Sen sijaan, että lörpöttelisin teille yhtään enempää eilisen päivän tapahtumia mennään siihen itse pääpointtiin eli ihan oikeesti viimeiseen luukkuun!




Tässä mun mielestä yhdistyy hyvin joulupäivän pääpointti eli rentoutuminen, yhden tuotteen sijaan tässä luukussa olikin kaksi eli näytekokoinen yövoide ja unimaski. Mä en koskaan, en koskaan oo tajunnu unimaskin syvintä tarkoitusta. Joo okei pystyy nukkumaan paremmin koska tää kirjaimellisesti pimentää aivan kaiken, mutta se myös tässä on ehkä jopa hiukan pelottavaakin!

Vaikka tuon saakin toki pois silmiltä, mutta mulle tulee jotenkin aina kauhee pakokauhu tuollaisen kanssa :D Mitä jos mä käytän tota kotona ku meen nukkumaan... pimee kämppä ja tän ansiosta on vielä pimeämpää ja joku murtautuu sun kotiin! Joo ei oo yhtään kaukaa haettu teoria. Jos mun kotiin ei oo tultu muutenkaan niin miksi sitten tämä sitä edesauttas?!


Ja yhden päähän se jäi tuossa peli numero kakkosessakin... :D Tää oli kuulkaas tässä tämän blogin eka joulukalenteri! Tätä oli niin hauska tehdä, ja kun tähän päivittäiseen postaustahtiin tottui niin varmasti kestää hetki tottua taas normaaliin tahtiin.

Pidittekö te tästä joulukalenterista? Jatketaanko ensi vuonna taas uuden parissa?

Rentouttavaa joulupäivää teille kaikille ja palataan arvonnan voittajan julkistamisen merkeissä täällä blogin puolella 29.12 <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mun tärpit vuoden 2017 I love me -messuille

Taas olisi se aika vuodesta - nimittäin ainakin itselleni se vuoden kohohta, I love me -messut saapuu taas Helsingin messukeskukseen 20.-22....