sunnuntai 18. joulukuuta 2016

18.12.2016 Tubettajaksi? 🎅🎄

Nyt on teille kuvattuna mun ensimmäinen video! Mä oon aina pelänny puhua kameralle, mutta rakastan videoiden editoimista. Mä oonkin siis ne muutamat videot jotka mulla YouTubessa on, tehnyt kuvaten Jitraa. Tänään mä kuitenkin päätin ylittää itteni ja se olikin yllättävän luontevaa :D

Joten ns. ekaksi videoksi valikoitui kokkausvideo, jossa teen teille kinuskikastiketta ja uuniomenoita. Sitä ei kuitenkaan vielä tähän postaukseen saada, mutta saatte sen kyllä tässä joulukalenterissa vielä joten älkää huoliko!

4 päivää lähtöön, ja mä oon jo niin lähtökuopissa!! Lähtökuopissa tuntuu olevan myös mun The Bodyshopin joulukalenteri, koska tän päivän luukusta sain matkakokoisen silmämeikin puhdistusaineen.



Tää sisältää rauhoittavaa kamomilla uutetta, ja mainittakoon, että tää on ihan nestemäistä. Onneksi kevyesti tajusin ravistaa tätä pulloa ennen avaamista, koska oletin tän olevan voidemaista jostain syystä?! Luultavasti sen takia, koska tää kalenteri on ollu hyvin voidemaisiin tuotteisiin painottuva.

Oi kuusipuu, Oi kuusipuu... ♪♫





Muistithan jo osallistua  Joulun giveaway! - arvontaan🎅🎄

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mun tärpit vuoden 2017 I love me -messuille

Taas olisi se aika vuodesta - nimittäin ainakin itselleni se vuoden kohohta, I love me -messut saapuu taas Helsingin messukeskukseen 20.-22....