keskiviikko 25. tammikuuta 2017

Arvostelussa: Kosmetiikkakaruselli - meikit helposti järjestykseen ja kauniisti esille

Ruotsiksi kosmetikkarrusel, ja englanniksi cosmetic organizer kummallakin haetaan samaa asiaa eli kosmetiikan järjestelijää, mutta muhun kolahti heti jotenkin hassulla tavalla toi kosmetiikkakaruselli, koska onhan se nyt hauska nimitys :D

Kyseessä on siis teline erilaisille kosmetiikkatarvikkeille eli luomiväreille, siveltimille, rasvoille, meikkivoiteille, kynsilakoille tai miksei tää kävis vaikka korujen sääilyttämiseenkin ihan yhtä hyvin.

Löysin oman kosmetiikkakarusellini eilen Tigerissa käydessäni, ja voi sitä onnen määrää kun mä ehkä löysin sittenkin sen mitä mä oon aina tarvinnut tälle mun kosmetiikan määrälle, ja tää pyörii mikä on ihan loistava juttu kun voi vaan valkata pyörittämällä tätä sen mitä just sillä hetkellä tarvitsee eli kaikki on sopivasti siinä!

Mulla on olemassa vaikka mitä purkkeja ja telineitä meikkien ja meikkisivellinten säilyttämiseen, mutta koska niitäkin alkaa olla jo suht paljon niin melkein joitain telineitä saa laittaa aina toistensa taakse, ja sitten kun jotain tarvitset eli yleensä niitä takana olevia juttuja niin puolet meikeistä lentelee pitkin pöytää ja lattiaa, kun yrität kurotella sitä yhtä tiettyä luomiväriä tai huulipunaa, kuinka turhauttavaa!!!



Hintaa tällä oli näin 20€ joka tuntui mun rahapussilleni erittäin sopivalta siihen nähden mitä mä olen näitä googletellut, ja keräsinkin teille muutamia vaihtoehtoja jos netistä kiinnostaa tilailla tämmösen tyylisiä ja vielä alehintaan (ainakin hetken, en tiedä kauanko näillä verkkokaupoilla on nämä kyseiset alennukset). 

Ensimmäinen verkkokauppa, josta löysin tämän tyylisiä telineitä oli Cocopandan verkkokauppa, mutta siellä nää oli normihinnaltaan 66€!!! Huhheijaa.. onhan ne toki kauniitakin ihan sisustuksessa, mutta en mä silti ehkä maksais 66€ siitä. -40% hinnasta pois joten tälle jäis hintaa enää 39,60€ en tiedä kauanko tää tarjous on voimassa.


Seuraava verkkokauppa johon törmäsin itseasiassa Henry Harjusolan Youtube-videon kautta oli tämmöinen kun Cubie, ja tästä innostuneena kun Henryn videolla näin nää niin halusin itekin mennä ostamaan, mutta taas jälleen hinta on suolaiset 49,00€-59,00€ mielenkiintoinen 10€ hintaero näillä kahdella tuotteella vaikka malli on täysin sama toinen on vaan kirkas ja toinen musta :D Mä ymmärrän, että nää on osittain ainakin sen takia hinnakaita koska akryyli, mutta jotenkin ei istu mun päähän ajatus siitä että miksi?! 

Nämäkin on alennuksessa ja nuo äsken mainitsemani hinnat ovat siis jo alennettu eli tässäpä normaalihinta 69,00€!! Ja tää normaalihinta sitten oli yks ja sama molemmissa kuitenkin?

Henryn video (vahva suositus muuten tätä kanavaa kohtaan, Henry tekee aivan uskomattoman upeita meikkilookkeja, joten menkää ja tilatkaa hänen kanava jos meikit kiinnostaa!)


Meni siinä noin tunti että sain tavarat suurinpiirtein niinkuin halusin, ja tuossa on siis kaikki mun yö -ja päivävoiteet. Päällä kynäpurkissa mun silmämeikkisiveltimet jonka siis vaan siirsin tohon päälle ja se itseasiassa näyttää tossa aika kivalta ja sen ympäriltä löytyy muutamat huulipunat, yks primeri sekä voidemaisia luomivärejä :) Haluaisitteko nähdä mun blogissa laajemmin miten oon järjestänyt mun meikit ja muun kosmetiikan, ihonhoito ynm? Postaustoiveita saa aina ehdotella :) 

4 kommenttia:

  1. Onpa muuten tosi kätevän näköinen! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on kyllä, näissä saattaa toki olla seki vaara, että jos sulla on "liikaa" meikkejä nii sä ostat kohta niille vaikka mitä telineitä ynm. ja kohta sit kattooki että on liikaa kaikkia telineitä ja purnukoita jotka vie puolet pöydästä xD kun ennen oli se ongelma, että meikit on pitkin pöytää viemässä sitä tilaa

      Poista
  2. Tosi kiva tuo teline! Oon itsekin vähän miettinyt tällaisen hankintaa, mutta ainakaan tällä hetkellä mulla ei ole sille minkäänlaista sijoituspaikkaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa pistää harkintaan. Iteki ku vihdoin sain noi yksittäiset luomivärinapit pois tuolta laatikosta nii tuli oikee jännä fiilis et ai mulla oli tommonenki :D Shoppailin siis käytännössä oman yöpöydän laatikoston sisältöä :D

      Poista

Mun tärpit vuoden 2017 I love me -messuille

Taas olisi se aika vuodesta - nimittäin ainakin itselleni se vuoden kohohta, I love me -messut saapuu taas Helsingin messukeskukseen 20.-22....