keskiviikko 11. tammikuuta 2017

Arvostelussa: Lush Cup O'coffee

Mä oon joskus ollut se ihminen joka vihaa kahvia yli kaiken.. se maku, ja haju on ollut jotain niin hirveää, että vannoin etten sitä koskaan tuu juomaan. Tätä mieltä mä olen ollut n. 14-vuotiaana. Nyt 23-vuotiaana tilanne onkin ehkä aavistuksen muuttunut. En mä edelleenkään suostu juomaan kahviani mustana ellei oo aivan pakko, yleensä maidolla ja kaksi palaa sokeria, tää on jo hetken aikaa ollut mun aamurutiineissa eikä se päivä oikeesti ala ilman kahvia!

Miltä kuulostaisi jos aamun voisi aloittaa kupillisella kahvia nauttien kahvista myös kasvoilla? Mä päätin kokeilla tätä ja kävin Lushilta ostamassa ensimmäisen tuorekasvonaamioni nimeltä Cup O'coffee. Myyjän kanssa keskustellen erilaisista tuorekasvonaamioista mikä sopii minkälaiselle iholle päädyin tähän kasvonaamioon, koska halusin kokeilla jotain tuorekasvonaamiota heiltä + että mä en voi mennä sinne ja valita mitä tahansa koska allergiat, joten päädyin tähän kahvinaamioon.

Näytän tässä kuvassa ihan apinalta xD
Tää haju muuten sai mut miettimään tän ostoa hetken aikaa, koska tää toi aivan mun lapsuusajan traumat mieleen kahvista kun ekaa kertaa maistoin kahvia.. siitäkin huolimatta kyllähän mä tän ostin, ja onneksi en traumojen antanut vaikuttaa ostopäätökseen, koska tää oli ihan sairaan ihana <3 Ja kyllä muutamassa kuukaudessa siihen hajuunkin tottui ja aloin jopa tykkäämään siitä... tavallaan :D Tässä naamiossa noi kahvinpurut ihanasti kuori samalla ihoa kun tän pesi pois, ja jäi niin pehmeä ja sileä lopputulos johon oli sitten kiva pistää meikkiä :) Jos en nyt ihan valehtele mulle sanottiin tästä, että tää aktivois sitä pintaverenkiertoa, joka ns. elvyttää ihoa ja saa sen näyttämään energiseltä ja siltä tää tuntuikin.

Ainoat miinuspuolet tässä oli oikeastaan just toi haju, vaikka siihen tavallaan ehtikin tottumaan niin se oli silti tosi vahva, ja sen kyllä haistoi kasvoilta. Mä haluaisin. että mun kasvonaamiohetket ois niitä hetkiä jolloinka mulla ei ois oikeestaan mitään kiirettä ottaa sitä naamiota pois vaan saisin kaikessa rauhassa nauttia siitä, mutta tän kanssa tilanne oli kieltämättä vähän toinen.

Toinen miinuspuoli tässä on se, että tää on tuorekasvonaamio eli tää ei säily kauheen kauaa. Max. pari kuukautta ja tää täytyy heittää pois. Vaikka mä puhun siitä ihonhoito rutiinista niin silti kasvonaamio joko unohtuu liian usein tai oon liian laiska laittamaan sitä, ja tuorekasvonaamion kanssa se on vähän huonompi juttu jos sitä ei sitten muistakaan käyttää säännöllisesti ja pahimillaan se jäis joko käyttämättä tai sitten puolet siitä menee hukkaan joka meinas käydä mulle, että tän loppuunkäyttämisessä tulikin vähän kiire :D


Onko sulla kokemuksia tuorekasvonaamioista?

Hinta: 150g 12,95€ 325g 19,95€ Lush.fi

Jos mä oon joskus tehnyt tästä postauksen jo aiemmin niin anteeksi, mutta eilen kävin muutaman tunnin mun vanhoja postauksia läpi eikä tää siellä ollut + mun "Sankarikoira Piekka" -postaus on hävinnyt kuin pieru saharaan. Mä en löydä sitä mistään, joka harmittaa mua aivan tajuttomasti :(

2 kommenttia:

  1. Tällaista tuorenaamiota olis kiva kokeilla joskus :) Ja kuulin, että kahvi mustana alkaa maistua paremmalle joka siemauksella :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis suosittelen, jos vaan muistaa käyttää parissa kuukaudessa loppuun :D Mulle ei onneksi oo ku ehkä 2 kertaa tullu tilanne jossa pitää valita otanko sen kahvin mustana vai en ollenkaan, mutta siis pitää paikkaansa kyllä tämä väite.

      Poista

Mun tärpit vuoden 2017 I love me -messuille

Taas olisi se aika vuodesta - nimittäin ainakin itselleni se vuoden kohohta, I love me -messut saapuu taas Helsingin messukeskukseen 20.-22....