sunnuntai 29. tammikuuta 2017

Hyvinvointikeskus PetBros:in avajaiset

Perjantain (27.1.2017) MyDay-videoon oli tullut jo blogin puolelle kivasti kommentteja, ja näin lyhyenä kommenttina itseltäni tähän on se että oli muuten eka kerta kun en ollenkaan jännittänyt puhua kameralle vaan se tuntui ainakin omasta mielestäni menevän ihan luonnostaan, joten kiva että tekin tykkäsitte siitä :) <3

Eilen oltiin sitten Sannan kanssa Hyvinvointikeskus PetBro:sin avajaisissa Nurmijärvellä missä pääsin ihan oikeasti näkemään sen paikan koska viime vuonna Koiramessuilla ihan tosi pikaisesti ehdin tutustua kyseiseen paikkaan heidän ollessa messuilla mukana, mutta eilen tuli katsastettua tääkin paremmin ja täytyy sanoa että hyvältä vaikuttaa!

Haluaisin jostain kumman syystä kutsua tätä kokoajan koirauimalaksi, ja Koiramessuista lähtien se on mulle kulkenut sillä nimellä mutta tää on jotain niin paljon enemmän nimittäin siellä on mm. kaksi uima-allasta koirien uittamista varten (iso sekä pieni allas siis löytyy) Sitten siellä on vesijuoksuallas, koirahierontaa yms yms yms.


Jostain kumman syystä mun ei oo tullut vietyä Jitraa koskaan koirauimalaan, koska mä oon aina miettinyt toki sitä että mites kun mulla on tää pyörätuoli? Joten jos se koirauimalaan meno on käynyt mielessä niin empä oo sitten vaivautunut oikeen ottamaan selvääkään siitä miten esteettömyys on otettu huomioon vai onko?


Mä olinkin siksi siis tosi otettu siitä kuinka PetBrosilla osataan ottaa myös liikuntarajoitteiset huomioon, koska heillä on myös siirrettävät rampit joiden avulla loivista portaista meno on vaivatonta OIKEESTI mä testasin eilen ja toimii!

Yleensä ne ns. rampit joista mulle on puhuttu ja jotka "toimii" on ollu luokkaa tämä:

Kuva otettu osoiteesta: https://www.google.fi/search?q=ramppi&biw=1366&bih=662&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiC2-ia9eXRAhWFWCwKHbQOAK0Q_AUIBigB#imgrc=rNZ2EA3g44Y1oM%3A


Ja siis jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin mä odotin jotain ton kaltaista tai sitten sellaista honteloa vanerilevyä, mutta ilokseni mä näinkin tämän:


Tätä oli mun ymmärtääkseni siis ihan testattukin miten hyvin se kestää esim. sähköpyörätuolin painoa ja nehän painaa ihan hullun paljon, joten isot pisteet siitä PetBrosille, että ootte vähän testailleet näitä. Hienoa työtä! :) 

Liikuntarajoitteinenkin siis pääsee seurailemaan koiran uintia lähietäisyydeltä, ja ne altaat oli niin hienot, joo okei miks mä sekoan jo jostain uima-altaista? Ehkä lähinnä sen takia, että sen isomman altaan viereen pääsee ihan lähelle ja siitä näkee hyvin eli se reunakin on ihan mukavan matala, mutta ei kuitenkaan niin matala että puolet altaan vedestä olisi sylissä :D Tänään toistaiseksi siis vaan testailtiin nuo rampit eli Jitra ei vielä tänään käynyt uimassa mutta aivan varmasti piakkoin mennään ;)

Isompi allas

Sanottakoon vielä uittamisista sen verran, että heiltä löytyy uittajat joten no worries :)

Jossain vaiheessa päivää meille tarjoutui myös mahdollisuus, että Jitra pääsisi hierontaan mikä oli ihan mahtavaa, koska se ei itselläni ollut käynyt edes mielessä eikä näin ollen siis aikaakaan ollut kyseiselle päivälle varattuna mutta sopivan rakosen ajasta löydyttyä Jitra hierontaan ja itse nauttimaan viereen kun näkee kun toinen nauttii <3 Oikeesti kattokaa nyt sitä :3

(okei näissä kuvissa se vielä hiukan epäröi ja jos se muuten rentoutui niin häntä oli ainoa jonka oli pakko vispata koko ajan)

Namin antamisella lähdettiin liikkeelle

"Onks tässä pakko olla? En varmana mee kyljellee!" -Jitra

"Okei, okei mä luovutan... kyllä tää itseasiassa onkin aika mukavaa" -Jitra


Ja ennenkuin mun ajatus katkeaa aivan täysin niin tämän päivän siellä olisi vielä voimassa seuraavien merkkien tarjoukset:

Back On Track: Fleeceloimi, sadeloimi ja sadeloimi vuorella kaikki -10%

Dog It Life: Merinovillamanttelit 22,50€ - 45,00€ Softshell manttelit 22,50€ - 49,50€  Treenitaskut 33 € Backster- & Semitaskut 25 €



Joten nyt juoksujalkaa huomenna ostoksille ;) Ja suosittelen ehdottomasti käymään muutenkin. Henkilökunta on niin ammattitaitoista ja iloisella asenteella <3

Lisätietoja PetBrosista:



Kontiotie 3 A
01900 Nurmijärvi

3 kommenttia:

  1. En ole ennen kuullutkaam Petbrosista, vaikuttaa kyllä kiinnostavalta paikalta! :) Hyvin oot esitelly, minkälainen paikka on kyseessä.
    http://mahdollisestiehka.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tykkäät :) Petbros on kyllä ihan huippupaikka, että jos sulla on koira tai kavereilla on ja asuu Nurmijärvellä tai siinä lähettyvillä niin ehdottomasti on kyllä käymisen arvoinen paikka!

      Poista
  2. En ole ennen kuullutkaam Petbrosista, vaikuttaa kyllä kiinnostavalta paikalta! :) Hyvin oot esitelly, minkälainen paikka on kyseessä.
    http://mahdollisestiehka.blogspot.com/

    VastaaPoista

10 suosituinta postausta

Mä kyselin teiltä ehkä noin viikko sitten ideoita mitä voisin tehdä blogin synttäreiden kunniaksi, ja aika vahvasti esiin nousi mun suositui...