maanantai 9. tammikuuta 2017

Ihanan kamala Disturb.fi

Klo 15 teille piti tulla postausta... noh kello on nyt 23.12, ja uskokaa tai älkää mä panikoin lähes koko viikon sitä mistä teille tänä sunnuntaina kirjoitan, mutta onneksi torstaina saapui paketti jota olin oottanut jo hetken aikaa nimittäin...

... UUS HUPPARI!!! :D


Kyseessä ei kuitenkaan mulle henkilökohtaisesti oo mikä tahansa huppari vaan Aavedatan huppari, jotkut saattaa olla nähnytkin heidän videoitaan YouTubessa, ja te jotka ootte kiinnostuneita paranormaaleista asioista niin menkää ihmeessä kattomaan tää kanava! :)

Mutta siis takaisin tähän huppariin, ja miten päädyin tän tilaamaan vaikka tän merkin vaatteet ei muhun iske juuri ollenkaan. Tilasin tän Disturb.fi nimisestä nettikaupasta, ja kun mä kuulin, että näitä huppareita vielä viime vuoden puolella sai niin tottakai mun kiinnostus heräsi! Olkoon vaikka sitten myöhäinen joululahja itseltä itselleni.

Menin sinne nettisivuille (olin tästä merkistä kuullut jo jotain aiemmin ja nähnyt näitä vaatteita) ja totesin, että ei herranjestas mikä verkkokauppa tää on, en mä tämmösiä vaatteita halua mun vaatekaappiin! Eihän nää oo mun tyylisiä ollenkaan! Kyllähän mä mustiin pukeudun melkein aina ja se on mulle ihan fine, mutta silti joku tossa vaan mättäs ja pahasti. Haluaisinko mä todella tuolta jotain joka ei ole yhtään mua vaan saadakseni aavedata tekstin siihen hupparin hihaan?!

Joku mun pään sisällä kuitenkin sanoi, että jos et sä sitä nyt tilaa niin et sä sitä sitten myöskään koskaan saa ja sekös sitten jäis harmittamaan niin paljon (ja kyllä mä oon paljon tehnyt ostopäätöksiä vaan sillä perusteella, että kun jotain tuotetta ei kohta saa enää koskaan) Kun tuli aika maksaa niin jostain kumman syystä se ei päästänyt läpi, ei tokallakaan yrittämällä eikä sitten sillä kolmannellakaan. Tästä olin jo ihan aavistuksen tuohtunut, että okei no en sitten tilaa ehkä maailma vaan yrittää kertoa mulle että tää ei oo vaan mua varten, kunnes se vihdoin meni läpi!

Viime viikon keskiviikkona sain viestin, että tilaus on pistetty postiin ja seuraavana päivänä tää olikin jo haettavissa!! <3 Ja korostan, että vaikka tää ei tavallaan ole yhtään mua niin on tää jollain oudolla tavalla sitä kuitenkin! Mulla harvoin on näin istuvia huppareita, yleensä ne on sellasia perunasäkkejä mun päällä :D vaikka tää on suht "tiukka" niin tää näyttää hyvältä mulla, ja mun uudet hiukset ja tää huppari <3 <3 <3 täydellinen yhdistelmä <3



Mä tuun teille tänne jossain kohtaa joskus jakamaan omia kokemuksiani paranormaaleista asioista, mutta niistä lisää tosiaan sitten joskus. Nähdään tiistaina uuden postauksen parissa! (meinasin kirjoittaa luukun) joulukalenteri vissiin jäänyt päälle? :D

Aavedatan somet

Youtube: Aavedata
Facebook: https://www.facebook.com/aavedata
Instagram: https://www.instagram.com/aavedatajupe/ ja https://www.instagram.com/aavedatamarko/

Disturb-verkkokauppa: https://www.disturb.fi/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

joulukalenteri siirtyy tuben puolelle!

Tänä vuonna päätin tehdä uudestaan mun joulukalenterin! Tykkäsin meinaan todella paljon tehdä sitä tänne blogin puolelle vaikka toisinaan ku...