keskiviikko 4. tammikuuta 2017

Vuoden 2016 loppuneet - ensimmäinen loppuun kulunut meikkivoide 10 vuoteen?!

Palataanko vielä hetkeksi viime vuoteen, koska oon noin kesästä asti keräillyt tyhjiä purnukoita, joita voin myöhemmin "ylpeänä" teille esitellä, että kattokaa mä sain tän ja tän tuotteen loppuun :D Tää on mulle todella harvinaista, koska mä oon tämmönen hamstraaja ja uusien kosmetiikkatuotteiden tullessa markkinoille niitä on pakko päästä testaamaan ja jo käytössä olleet tuotteet unohtuu valitettavasti hyvin pian...

Ihonhoito

Ihonhoitotuotteista mulla on vaan yksi loppuun kulunut tuote, ja tää tuli mulle Uinon kautta tutuksi viimevuoden puolella nimittäin Lumenen Bright Now Vitamin C Beauty Drops. Tätä mä oon käyttänyt vähän sellasena seerumi tyyppisenä kosteusvoiteen alla, ja siis nää on aivan mahtavia! Iho on niin ihanan silkkisen pehmeä kun tätä levittää kasvoille <3 Aluksi olin hieman skeptinen sen suhteen miten yksi tuommoinen pieni kapseli riittää koko kasvoille, mutta tätä ei oikeasti tarvitse paljoa koostumuksensa ansiosta eli hyvin riittää.



Nää on tarkoitettu käytettäväksi kuuriluonteisena 28 päivän ajan, ja tässä purkissa onkin sitä ajatellen 28 "kapselia" jotta ei tarvitse itse laskea kuinka paljon niitä pitää käyttää, ja sanottakoon vielä tähän väliin, että tätä käytetään ainoastaan ulkoisesti eli älkää syökö näitä :D

Itselleni ehdin ostaa näitä kolme purkkia, joka voi kuulostaa jollekin todella paljolta ottaen huomioon, että näitä ns. kapseleita on yhdessä purkissa 28 kpl, mutta itsehän tajusin näiden hienouden ihan liian myöhään koska näitä ei valmisteta kuulemma enään :( Yhdessä vaiheessa nämä oli kuulemma jo poistettu myynnistä mutta olivat tulleet takaisin, ja nyt näitä ei vissiin enää mistään saa.. mä tiedän.. on ehkä hieman typerää puhua tuotteesta jota ei enää saa, mutta jos vielä jostain onnistutte tätä löytämään niin saa vinkata kommenttiosiossa, jotta muutkin sais mahdollisuuden vielä kokeilla tätä :)

Hinta n. 19€

Meikkipohja

Muistatteko sen postauksen, jossa kerroin teille muutamasta meikkituotteesta jotka päätyi mun kulutettavien tuotteiden listalle ennen kuin ostan uusia niiden tilalle? Noh... nyt sieltä on yksi kulunut loppuun nimittäin MACin meikkivoide sävyssä NW13. Tää oli sillä listalla, koska mä tiesin tän loppuvan suht nopeasti, mutta tää loppu niin nopeasti, että mä edelleen ihmettelen miten sieltä ei enää yhtenä päivänä tullutkaan mitään :D

Siitä siis tuo otsikkokin koska en edes tarkalleen muista milloin oon kuluttanut viimeksi kokonaisen meikkivoidepurkin tai tuubin loppuun, joten oon aika onnellinen mun saavutuksesta!


Mulla oli ollu jo jonkin aikaa hakusessa hyvä ja peittävä meikkivoide. MAC ei ollu mulle entuudestaan tuttu meikkimerkki ollenkaan, ja valtaosan kehuessa tätä päädyin tähän vaikka tää olikin tosi arvokas, ja kun tähän joutui ostamaan erikseen tuon pumpun niin mä vaan mietin, että miksi oi miksi, koska toi meikkivoidehan maksaa jo pelkästään 32€ ja meikkivoidepumppu tuohon pulloon maksaa 8,50€

Toinen valituksen aihe tästä oli haju... tää haisi jo alusta alkaen aika tunkkaselle ja pahalle kun tätä alkoi levittää kasvoille. Onneksi tää ei enää sen laiton jälkeen kasvoilla haissut ollenkaan ja sen kanssa pystyi elämään koko päivän. Kaiken tän valituksen jälkeen kaikki positiivinen tässä kuitenkin voittaa, koska tää on oikeesti peittävä, ja tää pitää sen kosteuden ihossa kuitenkin hyvin vaikka onkin peittävä joten plussaa siitä, ja tuplaplussa siitä, että tässä on se suojakerroin ettei erikseen tarvitse alkaa läträämään ensin kosteusvoiteen kanssa ja sitten aurinkorasvan kanssa :D 

Ja huomiona jos ostatte tän meikkivoiteen ja sen pumpun tähän niin jatkossa pystytte ostaa pelkän meikkivoiteen kunhan muistatte edellisestä pullosta säästää sen pumpun aina seuraavaa meikkivoidetta varten ;)


Myös toinen meikkipohjaan tarvittava tuote on kulunut nimittäin Smashboxin peiteaine, jonka oon ostanut laivalta. Tax free hinnat joten tän hintaa en muista edes arviolta mutta tää oli yks mun lemppari peiteaine <3 Ostin tän lähinnä siksi, että halusin silmien alle jonkun vaaleamman peiteaineen mutta kaverini kun mua tässä yks päivä meikkas niin hän sanoi tän olevan mulle liian tumma :D Kyllä mä ihan myyjältä ennen ostoa kysyin onko tää oikean sävyinen ja tää mulle myytiin että.... tää oli siis sävyssä fair/light. Ihan tyytyväisenä mä tän kuitenkin kulutin loppuun enkä missään kohtaa ite huomannut, että olis ollut väärän sävyinen tai mitään. 

Smashboxia saa kuulemma nykyään myös suomesta Kicksistä!

Tyhjien kosmetiikkatuotteiden #1

Viimeisimpänä tuotteena mulla on irtopuuteri, jonka sain myös tavallaan vihdoin loppuun, koska tää kesti ihan tosi kauan. Yhden laivareissun jälkeen tän loppuminen jo harmittikin, koska arvatkaas mitä? Tätäkään ei enää valmisteta :D

Kyseessä on Diorin irtopuuteri, joka taisi olla mun ensimmäinen irtopuuteri koskaan mikä oli tavallaan hyvä juttu, että just tää oli se ensimmäinen koska tää oli/on paras! Jopa siitä tällä hetkellä käytössä olevasta Lumenen irtopuuterista Dior voittaa ihan 6-0.


Tää on oikeesti hienojakoisten puuterien numero 1! Tosi lähelle tätä pääsee NYXin HD-irtopuuteri, ja se on oikeesti ku ilmaa laittais kasvoille.. ihan hemmetin pöllyävää, ja hienojakoista, mutta Diorissa vaan oli sitä jotain. Oliko se sitten se kallis hinta joka toi tälle sen jonkun ylellisen tunteen mun iholle vai mikä mutta mikään... ei mikään oo sama asia ku tämä ja tätäkään ei enää saa.. ainakaan suomesta :( Mulla oli muuten tästä sävy 002 transparent medium. Hintaa tällä oli muistaakseni n. 50€

Mikä on sun kosmetiikkasuosikki viime vuodelta? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

joulukalenteri siirtyy tuben puolelle!

Tänä vuonna päätin tehdä uudestaan mun joulukalenterin! Tykkäsin meinaan todella paljon tehdä sitä tänne blogin puolelle vaikka toisinaan ku...