sunnuntai 5. helmikuuta 2017

BikBokin kevään 2017 uutuuksia!

Ekat vaateshoppailut tehty tulevaa kevättä ja kesää ajatellen. Mä löysin jo viime kuussa Helsingin keskustan Forumista BikBokin liikkeestä aivan täydellisen takin! Mutta, koska myös mun elämä on aina silloin tällöin surkeiden sattumusten sarjaa niin jätin takin sinne.

Tänä viikonloppuna tää samainen takki tuli kuitenkin mieleeni ollessani äidin luona kyläilemässä, ja kerroin, että niin löysin muuten tämmöisen ja näytin siitä kuvan. Kunnes mä saan kysymyksen, että mikset sä ostanu sitä tarvithan sä uuden kevättakin anyways? Tää nyt oli kuitenkin sen 50€ että no onko siinä mitää järkeä maksaa sitä hintaa takista, joka todennäköisesti hihoistaan kuluu ensimmäisenä mun käytössä.

Mut arvatkaas mitä! Tänään mä sit kävin kotiuttamassa tän uuden takin enkä kyllä kadu yhtään että ostin. Onhan se toisaalta ihan totta, että voi sitä takkia silloin tällöin uusiakin vaikkei se edellinen niin vanha ollutkaan.


Sinäänsä mulle omituista pukea takkia jossa on joku iso kuvio, ja tuommoista tosi ohutta kiiltävää kangasta, mutta tässä vaan yksinkertaisesti oli jotain joka heti muhun iski jo silloin ekalla kerralla kun tän näin ja olisin halunnut heti tän kotiuttaa. Ainoat miinuspuolet tässä on ne, että hihat on vaaleat ihan jo senkin takia koska liikun pyörätuolilla niin hihat tottakai menee likaiseksi ensimmäisenä. Myöskin tää on tosiaan tosi ohutta kangasta eli tätä pystyy pitämään oikeasti vasta kevään lämpiminä päivinä/kesällä joten sinne astiko mun täytyy sinnitellä, että saan tätä pitää :D


Myös selästä löytyy ihana kukkakuvio, tässä on kultainen vetoketju, feikkitaskut edessä, ja se on vaaleanpunainen!


Huppu ei kuulu takkiin. Huppari alla.

Flower jacket 49,99€ BikBok (Helsingin keskustan Forum) 


Näin pikaisena huomautuksena aattelin, että ottasin avustajan kanssa sitten parempia kuvia kun mulla on meikkiä ja hiukset laitettuna ja silloin vasta kertoisin tästä takista kuvineen täällä blogin puolella. Mutta koska 90% ajastani oon ilman meikkiä ja haluan omassa blogissani tuoda myös sitä meikitöntä minääni esiin, joten koittakaa kestää ;) Asukuvia tulee kyllä varmasti paljon tän takin kanssa <3




2 kommenttia:

  1. Tosi kiva takki <3 Hyvän löydön oot tehnyt :)

    sanasokkelossa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää oli kyllä yllättävä ostos itelleni. Yleensä en oo niin innoissani isoista kuoseista takeissa, mut tää oli jotenki tosi söpö :)

      Poista

joulukalenteri siirtyy tuben puolelle!

Tänä vuonna päätin tehdä uudestaan mun joulukalenterin! Tykkäsin meinaan todella paljon tehdä sitä tänne blogin puolelle vaikka toisinaan ku...