keskiviikko 1. helmikuuta 2017

Miten onnistuu meikkien säilytys kun tilaa on rajallisesti?

Haluaisin tässä postauksessa esitellä teille miten mä säilytän mun meikkejä kun tilaa on rajallisesti, kun kerran puhuin tuosta meikkikarusellista niin miksen sitten samantien kertoisi teille miten saa ainakin osittain meikit ja kosmetiikan järjestykseen kun tilaa on rajallisesti ja elämää on helpottamassa käytännössä vain yksi pöytä joka toimii ruokapöytänä, meikkipöytänä sekä kotitoimisto/somenurkkauksena.


Mä menin ensimmäiset 2 vuotta Kierrätyskeskuksesta hommatulla vanhalla keittiönpöydällä, joka kyllä ajoi asiansa ihan hyvin eikä siinä mitään vikaa ollut periaatteessa, mutta kyllä se jossain kohtaa alkoi tuntumaan tän kaiken tavaramäärän kanssa eikä mulle oo missään kohtaa koskaan tullut mieleenkään säilyttää näitä jossain muualla, koska nimenomaan keittiössä mulla tulee kahdesta suunnasta luonnonvaloa josta mä tykkään ihan hirmu paljon tässä kämpässä, joten meikkaaminenkin keittiössä on mulle ihan must-juttu, joten siksi keittiönpöytä säilytykseen ja meikkaukseen on välttämätön!

Synttärilahjaksi sitten vihdoin sain viime elokuussa itselleni uuden keittiönpöydän :D mistä tietää tulleensa aikuiseksi?..............

.............. kun ainoa synttärilahjatoive on uusi keittiönpöytä ;) kaksi vai 3 huonekalumyymälää me kierrettiin äidin kanssa, koska mä halusin ehdottomasti valkoisen pöydän ja mielellään ainakin osittain kiiltävällä pöytälevyllä, tietenkin myös sillä perusvaatimuksella, että pyörätuolin kanssa on mahduttava myös ettei jalat hankaudu pöytälevyä vasten.

Sotkasta löytyikin ihan täydellinen yksilö, mutta tätäkin sai hetken aikaa ootella, koska tää oli silloin Suomesta kokonaan loppunut! Tää on just niin täydellinen leveytensä puolesta, että tähän mahtuu hyvin kaikki meikkitelineet ja tilaa jää vielä muuhunkin kuten vaikka sille tietokoneelle tai sitten ihan vaan ruokailutarkoituksiin.



Kuten siinä kosmetiikkakarusellin esittely-postauksessakin taisin mainita, että nää laatikostot on myös Tigerista, joissa mä sitten säilyttelen osaa mun huulituotteista, ja kuten näkyy niin ylemmässä laatikossa on vaaleat ja alhaalla tummat punat/kiillot, jotta säilyy edes joku rauha ja löydän kiireessä kaiken helpommin.


Päältä löytyy erillinen lokerikko, joka tuli tän laatikoston kanssa samassa setissä, mutta tarvittaessa tän saa tästä irtikin eli tosta lötyy neljä kohtaa huulipunille ja muuten sitten syvennyksiä mitä sinne nyt itse haluaakaan laittaa, vain mielikuvitus taitaa olla rajana tässäkin :) Mä oon itse laittanut sinne kahdet pinsetit, loppuneesta Diorin irtopuuterirasiasta vipan, Beautyblenderin liner. designerin sekä irtoripset.


Huulipunatelineen takana on mun H&M poskipuna, ja sekalainen armeija huulituotteita, noi NYXin Liquid Suedet tässä kuvassa ei oo oikeessa elämässä noin vaaleet, valotus hieman kusi tässä kohtaa. Alemmassa kuvassa niissä se väritys on jo hieman totuudenmukaisempi :)


Yhdistelmälaatikoilla jatketaan kuten kahdessa edellisessäkin kuvassa eli mihin saa vaikka toiselle puolelle rasvat ja toiselle huulipunat nämäkin Tigerista. Vasemmalle oon kerännyt mun puuterimaiset korostustuotteet ja noihin huulipunille tarkoitettuihin kolosiin oon laittanut yhden Lushin nestemäisen huulipunan, Maybelinen "Baby skin" -primerin, Akademikliniken huulirasvan sekä ripsiliiman, takana löytyy vielä yksi kolo johon oon laittanut pääasiassa kaikki mun huultenrajauskynät sekä Anastasia Beverly Hillssin kulmakarvamuotit.

Siveltimet oon tosiaan laittanut ihan sitten perus juomalasiin ja kynäpurkkiin. Nämäkin lajiteltuna niin, että kynäpurkissa ois silmämeikkisiveltimet ja lasissa kasvomeikkisiveltimet.

Kynäpurkkiin on näköjään eksynyt parit lineritkin ja NYXin jumbokynät :D noh silmämeikkiin nekin toki on tarkoitettu. Ennenhän tuo kynäpurkki vaan hengaili tuossa pöydällä, mutta se sai uuden kodin tuon kosmetiikkakarusellin päältä :)



Viimeistä viedään eli missä mun isommat luomiväripaletit on? Ei hätää nekin ovat ansaitsemallaan paikalla eikä loju pitkin pöytiä nimittäin kirjatelineessä jonka oon ostanut Suomalaisesta Kirjakaupasta :)


HUH! Olihan siinä taas teille pitkää postausta. Toivottavasti saatte tästä jotain vinkkiä miten säilyttää meikit siististi vaikkapa keittiönpöydällä jos muualle ei mahdu :) Mulla ois haaveissa vielä joskus saada ihan oma meikkipöytä peilillä jossa ois valot, mutta toistaiseksi nyt mennään tällä, koska tämäkin toimii. Oikeestihan mä haaveilisin melkeempä kokonaisesta meikkihuoneesta, mutta se tulee sitten joskus jos on tullakseen :D

JADE-RUOKAPÖYTÄÄN LINKKI TÄSTÄ
KOSMETIIKKAKARUSELLIN ESITTELY-POSTAUKSEEN LINKKI TÄSTÄ

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

10 suosituinta postausta

Mä kyselin teiltä ehkä noin viikko sitten ideoita mitä voisin tehdä blogin synttäreiden kunniaksi, ja aika vahvasti esiin nousi mun suositui...