torstai 2. maaliskuuta 2017

Esittelyssä: meikkisiveltimet jotka sai inspiraationsa yksisarvisista 🦄

Sarjassamme söpöjen/tyttömäisten/kauniiden meikkituotteiden parissa jatketaan nimittäin nyt tänä vuonna ainakin mä oon huomannu hyvin vahvasti erilaista yksisarvisteemaa, joka on hyvin vahvasti ollut esillä ainakin kosmetiikan puolella.

Yksi viimevuoden hittituotteista taisi olla ns. Rainbow highlighter jota seurasi myöhemmin meikkisiveltimet, jotka on saaneet inspiraationsa yksisarvisilta!

Ai mistäkö mä tämän tiedän? NO INSTAGRAMISTA :D yhtäkkiä mun kuvavirrassa alkoi eri brändeiltä näkymään näitä siveltimiä, ja onhan ne toki todella suloisia kun se siveltimen varsi on kuin yksisarvisen sarvi, ja harjasosa on yhtä värikäs kuin yksisarvisen jouhet.


Kävinkin yhdellä sivulla sitten näitä kattomassa (https://sugarandcotton.com) mä oon 24v elokuussa mutta kyllä mä silti saan olla yksisarvisista innoissani, ja onhan nää niin ihana piristys sivellinpurkissa kun on tämmöiset harmaat loskakelit, ja nää puolestaan on niin värikkäät :D

hinta oli jälleen kerran aika suolainen + näihin tulee mahdollisesti vielä tullit päälle en tiedä, joten menin sitten ihan Wishin sivuille "Unicorn brushes" -hakusanalla ja sieltähän löytyi ihan identtisiä siveltimiä mutta vain reilusti halvemmalla ja laajempaa valikoimaakin taitaa näissä siveltimissä siellä olla.

Eikä tule tullimaksuja kun tilaa Wishin kautta, ainakaan mulle ei oo koskaan tullut. Tosin en oo sieltä koskaan tehnytkään kuin max. 10€ tilauksia.

Hintaa näillä oli ehkä joku 8€ ja tässä on 10 sivellintä. Nää tuli mulle viime viikon torstaina ja tilasin nää siis 4.2 eli toimitus oli joko ihan super nopea tai sitten oon vaan ollu muka niin kiireinen, että oon unohtanu, että olin ees tilannut nää :D


Näitä siveltimiä en oo vielä ehtinyt testailemaan sen kummemmin, mutta ainakin nyt näin ensi vaikutelmana pakko sanoa, että ottaen huomioon, että koko setti maksoi n. 8€ niin nää on tosi laadukkaan oloisia sekä super pehmeitä! Lukuunottamatta muutamaa irtokarvaa jotka sojotti tuolta mutta muuten oikein kivat :)


Mitäs te tuumaatte yksisarvissiveltimistä? Onko nää teidän makuun jo liian räikeät vai uskaltaisitteko ottaa kokeiluun? :)

sugar and cottonin - yksisarviskokoelma  (Linkki)

sugar and cottonin - yksisarvissivellinsetti (Linkki)

sugar and cotton - yksisarvisnappikuulokkeet (Linkki) nää on niin söpöt, että ehkä mä näitäkin koitan jostain Wishistä kattoa <3

Kauppa josta tilasin Wishin kautta: Shenzhen mei li le gou technology co., LTD


3 kommenttia:

  1. Uniqorn-juttuja löytyy myös Amazonista. Itse käytän paljon Saksan Amazonia (ei tulleja).

    Tavattiin muuten Koiramessuilla 2016. Mullakin oli aputassu (nyt kuollut). Lisää blogissani http://pitkinmatkaa.blogspot.fi.

    VastaaPoista
  2. I-HA-NAT!! Sisäinen tähtipölymonsterini hihkuu innosta aina kun näen nuo yksisarvissiveltimet! Oon aina ollut tosi laiska siveltimien kanssa, mutta en varmaan uskaltaisi noita edes käyttää niitten "pilaantumisen" pelossa.. ;_; ..voihan ne koristeeksikin hankkia hyllylle, eikö? ;3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katoin et kirjoitit "sisäinen pölynimurini" :D joo siis miksei nää kävis koristeenakin ihan hyvin. Sit suosittelenki tilaamaan mieluummin Kiinasta (Wish, ebay, Aliexpress, Amazon...) noiden aitojen tilaaminen käy aika kalliiks jos koristeeks tilaa :D

      Poista

Mun tärpit vuoden 2017 I love me -messuille

Taas olisi se aika vuodesta - nimittäin ainakin itselleni se vuoden kohohta, I love me -messut saapuu taas Helsingin messukeskukseen 20.-22....