maanantai 27. maaliskuuta 2017

NYX Nordic Face Awards 2017

Muistatte varmaan sen trailerin, jonka pistin perjantaina YouTubeen, ja täälläkin sen teille julkaisin.

-Ai minkä trailerin?

Niin siis sen tämän trailerin, jossa lupasin 26.3.2017 tapahtuvan jotain jännää.

- Aaa... joo se no mistä nyt on siis oikein kyse? Kai se tuli ajallaan?



Video tuli kyllä julkiseksi eilen YouTubeen, mutta, koska mun piti väsätä tästä vielä minuutin mittainen nopeutettu video Instagramiin niin en vaan enää millään jaksanut alkaa tehdä postausta klo 24.00 Tulipahan sekin koettua, ja oli muuten vaikeaa!!! 

Homman jujuhan on siinä, että tänä vuonna mä osallistun ekaa kertaa NYXin Nordic Face Awards-kilpailuihin, ja pakko myöntää, että kun mä tätä latasin YouTubeen niin mun kädet tärisi kuin viimeistä päivää :D Näähän järjestettiin ekaa kertaa viime vuonna niin, että myös Suomi pystyy osallistumaan tähän kisaan, koska NYX tuli vihdoin Suomeen tosiaan viime vuoden puolella.

Meinasin osallistua siis viime vuonna jo, mutta koska jos tähän pääsee mukaan (eli 30 ihmistä tähän pääsee) niin täytyy sitten tulevissa haasteissa osata puhua englantia, koska tulevat videot tulee tehdä englanniksi YouTubeen! Joten peräännyin aika äkkiä ja luovuin ajatuksesta osallistua, ehkä sekin että mua on kiusattu monta vuotta koulussa on edelleen niin vahvana mielessä että parempi sitten olla osallistumatta enkä mä edes osaa ja olen huono. Tämä suomalainen perus ajattelutapa kun kaikki muut on niin paljon parempia.

Tänä vuonna kuitenkin tapahtui joku muutos, ja olin silleen, että hitto pitäiskö nyt oikeesti repästä? Mitä se on keneltäkään pois jos mä osallistun? Muutama uneton yö suunnitellen sitä meikkiä jolla mä osallistun, hakulomakkeen täyttö ja perääntyminen oli oikeastaan enään mahdotonta.

Kokonaisuudessaanhan meikki löytyy siis Youtubesta ja linkattuna alta.


Mun oma tavoite oli siis saada koko setti editoitua puoleen yöhön mennessä, ja se jäi mulla vartista kiinni! :D Kiitos Instagram. Koko tämä päivähän mulla oli aikaa toki editoida, mutta koska mulla oli n. 12h editointia jo takana niin en todellakaan halunnut jättää tätä tälle päivälle :D Koko setti oli valmis siis 23.45! JES MÄ EHDIN!! 


Olisitteko niin ihania, että kävisitte kattomassa molemmat videot, ja tykkäämässä niistä se merkkais mulle ihan hirveen paljon ja auttaisi ehkä pääsemään hiukan lähemmäksi tähän kisaan pääsyä :)

Instagram: iitukaro
YouTube: Elämää pyörätuolista käsin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hattubileet! - tumma silmämeikki turkoosilla vivahteella

Pitkästä aikaa pääsin taas meikkailemaan muita kuin itseäni.. arvaatteko jo kuka pääsi meikattavaksi? Kyllä vain!! Ystäväni Sannahan se jäll...