tiistai 11. huhtikuuta 2017

Lush 9v! - päästiin tekemään ite kylpypalloja

Täällä taas! Epämääräinen tauko.. se tunne kun sun "pitäis" kirjoittaa ja tehdä, mutta kun ei oo sitä inspiraatiota. Jos nyt näin voisi mun tilannetta kuvailla niin hiukan stressaava... piti päästä leikkaukseen, no en pääsekkään vaan siirretään kahdella viikolla sitten mun tuoli hajoaa no onneksi sekin tuli takaisin parin tunnin päästä uusine renkaineen ja kelauksen keventimineen.

Ensi viikolla tosiaan yksi iso leikkaus vielä edessä ja sitten sormet ristiin, että toi ois se viimeinen iso leikkaus joten toivottavasti ymmärrätte että kaiken tämän ollessa vielä edessä päin toipumisineen niin ei oikeesti oo ollu oikeen fiilistä kirjoitella. Mutta nyt siihen aiheeseen!

Käytiin 17.3 mun avustajan kanssa Lushin 9v pippaloissa, joka oli siis avoin kaikille!


Päästiin mm. tutustumaan uutuustuotteisiin ja tekemään ite kylpypalloja! <3 Mulle on aina ollu yks mysteeri miten noita kylpypalloja tehdään ja yllätyinkin siitä että siihen tarvitsee tyyliin vain sitruunahappoa ja jotain toista jauhetta siinä käytettiin.. mitähän se oli? :D Ja sitten vaan puristetaan kahden puolikkaan pallomuotin väliin ja annetaan kovettua 24h kunnes sen saa ottaa pois ja se on valmis käytettäväksi!


Oikeastaan ainoa vaikea asia tuossa oli se että sen saa pysymään koossa tiiviisti tuolla muotissa ettei se lähde irti ja jouduinkin toistamaan tuon vaiheen ties kuinka monta kertaa ennen kuin muotin puolikkaat jäi kiinni toisiinsa. Olin siis aina elänyt siinä uskossa, että noissa olisi aina käytettävä jotain nestettä joka sitois ton jauheen yhteen ja pitäis sen pallon kasassa :D

Seuraavan päivän menojen takia muotin irroitus tapahtui vasta sunnuntaina ja yllätyin siitä kuinka hyvin se oli säilyttänyt sen muotonsa, yks halkeama mutta ei muuta ja mikä tuoksu! <3

Ja tottakai, koska juhlistettiin sitä, että Lush on ollut jo 9 vuotta Suomessa niin siellä oli myös "kilpailu" jossa piti ottaa jostain Lushin tuotteesta kuva josta tykkää tai sitten ottaa sen kanssa kuva lisätä se Instagramiin ja näyttää kassalla josta saa sitten mukaan pienen lahjan :)

ja mun kätösiini jälleen kerran päätyi tuo iki-ihana Golden Egg-kylpypallo koska se on niin glitterinen ja kultainen että tokihan se nyt on mun yks suosikki siellä ja sen jälkeenhän kaikki oli hyvin glitterissä... jopa Jitra sai siitä osansa :D tää on muuten pääsiäisen sesonkituote, joten jos sitä haluaa käydä katsomassa niin suosittelen!




Voitte siis vain uskoa kuinka haltioissani olin kun joka paikka kimalsi koiraa myöten :D Sinäänsä en tykkää tuota hypistellä, mutta noh niin.. kaikki jotka mut tuntee niin tietää, että mähän uisin glitterissä jos vaan voisin!



Bloggaajat sai myös lähtiessään taas pienen tuotepussukan jonka sisältöä me päästään testaamaan, jotta voidaan kertoa sitten teille onko ne millaisia ja kannattaako niitä ostaa :) Ilta oli taas jälleen ihana, tottakai koska Lush <3

Seuraavaksi oon tekemässä teille alkuvuoden loppuneet tuotteet -postausta, jonka jälkeen teen todennäköisesti tuon tuotepussukan sisältöesittelyn :)

2 kommenttia:

  1. Tsemppiä leikkaukseen!

    Mä niin kaipaisin kylpyammetta nuiden ihanien kylpypallojen vuoksi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama täällä! Suomessa eivät taida olla vaan niin suuressa suosiossa noi kylpyammeet mikä on sääli. Jalkakylpyyn sopinee kuitenkin hyvin. Ite oon käyttänyt käsien hoidossa kun kelatessa kädet on älyttömän koppuraiset muuten 24/7 :D

      Poista

10 suosituinta postausta

Mä kyselin teiltä ehkä noin viikko sitten ideoita mitä voisin tehdä blogin synttäreiden kunniaksi, ja aika vahvasti esiin nousi mun suositui...