tiistai 16. toukokuuta 2017

Töitä ja MyDay-videoita

Nyt ollaan omituisten asioiden äärellä nimittäin multa on tullut tässä 3 päivän sisään jo 2 MyDay-videota YouTubeen :D mutta näihinkin on syynsä sillä mut pyydettiin Show Hau-kiertueelle mukaan Kauppakeskus Kaareen ja Tuusulaan Kodin Terraan, ja näistä päivistä on nyt teille videot :)



Näitä videoita on ollu taas tosi kiva kuvata pitkästä aikaa vaikka musta ehkä vielä paistaa läpi se epävarmuus siinä kohtaa kun kameralle pitäis puhua, mutta viime viikon sunnuntain videota kuvatessani kun tulin kotiin ja vaan pölisin kameralle jotain kun poistin meikkejä niin se tuntui jotenkin ihan super luonnolliselta asialta ja omalla tavallaan todella turvalliselta.

Mä oon aina ollut sellainen ihminen joka yksin ollessaan puhuu paljon itsekseen, ja ehkä sen tässäkin omalla tavallaan huomaa ja mä unohin tavallaan sen kameran hetkeksi. Mulle YouTube-videoiden teko on ollut jo pitkään mietinnässä, mutta pelko siitä kameran läsnäolosta tavallaan pelottaa ja sille puhuminen pelottaa, mutta kaikesta siitä huolimatta tää on tosi kivaa vaihtelua ja te pääsette paremmin ehkä sisälle siihen mun arkeen.

Tällä viikolla itseasiassa huomenna oon menossa vielä Invalidiliiton esteettömyyspäiville Narinkkatorille, joka on kaikille avoin tapahtuma ja oon itse siellä paikalla klo 13-15 joten tulkaahan moikkaamaan jos asutte pääkaupunkiseudulla tai liikutte muuten vain täällä päin :) Ja lauantaina ollaan viimeistä kertaa meidän osalta tänä vuonna Show Hau-kiertueella Kauppakeskus Forumissa Helsingissä klo 12-16, joka sekin on kaikille avoin tapahtuma.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

10 suosituinta postausta

Mä kyselin teiltä ehkä noin viikko sitten ideoita mitä voisin tehdä blogin synttäreiden kunniaksi, ja aika vahvasti esiin nousi mun suositui...