torstai 3. elokuuta 2017

10 suosituinta postausta

Mä kyselin teiltä ehkä noin viikko sitten ideoita mitä voisin tehdä blogin synttäreiden kunniaksi, ja aika vahvasti esiin nousi mun suosituimmat postaukset. Päätin siis lähteä toteuttamaan mun 10 suosituinta postausta- postausta :D WHAT?! Nää kaikki on otettu bloggerin omista tilastoista, koska en vieläkään oo mikään google analyticsin suurin fani, mutta näillä mennään!

1. Linnanmäen valokarnevaalit 2016 (1753 katselukertaa) tää oli todellinen yllättäjä, että just tämä postaus oli luetuin, koska mitä mä muita mun postauksia katsoin tähän niin siellä oli tosi henkilökohtaisista postauksista kosmetiikkajuttuihin. 

Oon kuitenkin tosi iloinen, että tää on rankattu ykköseksi ihan senkin takia, että tää on kuvituksineen ollut mun mielestä yks mun parhaimpia postauksia koska kuvausolosuhteet ei olleet mitkään parhaimmat koska pimeys ja samaan aikaan kuitenkin kirkkaat valot eikä jalustaa mukana!

2. Sairaala romahdutti mun itsetunnon (1150 katselukertaa) Mitä mä just edellisessä sanoin niistä tosi henkilökohtaisista postauksista? :D Mä oon ite semmonen ihminen joka tykkää lukea jos joku on tehnyt henkilökohtaisia postauksia esim. omasta sairaudesta tai jostain muusta en sen takia, että olisin tosi kamala joka nauttis toisten pahasta olosta vaan sen takia, että yleensä niillä pyritään auttamaan vaikka samassa tilanteessa olevia, joka on ollut munkin tarkoitus tän postauksen kanssa ja mietin tän kirjoittamista ja julkaisua todella pitkään sillä elin ite noihin aikoihin aika vaikeita aikoja ja toivon edelleen, että näistä on jollekin jotain apua.

3. Sinihiuksiselle ei sovi meikkaaminen (680 katselukertaa) Yks niitä harvoja mielipidepostauksia, ehkä hieman tunnekuohun vallassa kirjoitettu ja silloinhan sitä tekstiä tulee! Tää herätti myös teissä keskusteluja ja kommentteja tähän sainkin ihan kivasti, kiitos niistä :) 

4. BikBokin kevään 2017 uutuuksia! (635 katselukertaa) Mitäpä tähän muuta lisäämään kuin, että oli kiva kokeilu tämmönen postaus mutta ei ihan mun juttu kuitenkaan. Takki on ollut erittäin kovassa käytössä sen voin sanoa eli oli kyllä ehdottomasti sen 50€ arvoinen <3

5. Esittelyssä: timanttimaalaus (449 katselukertaa) Eikä musta myöskään pidemmän päälle ole tekemään mitään käsityöpostauksiakaan, tähän kuvien ottaminen oli aivan hirveää pienten yksityiskohtien takia, mutta hei tää on edelleen aika jees jos tykkää näperrellä ja on pikkutarkka! 

6. Storytime: mun ravintola-annos maksoi 300€?!?! (411 katselukertaa) Tää oli taas näitä fiilispohjalta tehtyjä postauksia, mutta ei oo clickbait! Jokainen sana on täysin totta. Mä nauroin, äiti ei niinkään mutta nyt sekin jo nauraa mulle :D 

7. Vuoden 2016 loppuneet - ensimmäinen loppuun kulunut meikkivoide 10 vuoteen? (286 katselukertaa) lisää on tulossa ehkä joskus. Näitä on ihan kiva ns. kerätä että muistaa "ainiin tuokin vihdoin kului loppuun". Mutta se kuvaaminen....

8. Pokémon GO - haastaa liikkumaan ja tuo lisää itsevarmuutta (270 katselukertaa) Pelaamisen taso tähän on laskenut aika rajusti vaikka mulla nykyään se ranneke tähän on. Eventien aikaan kaikki on kivempaa :D

9. Esittelyssä: Lancomen ruusu-highlighter (266 katselukertaa) Tarvitseeko mun edes sanoa mitään? Toi tuote on puhdasta rakkautta!

10. Arvostelussa: HERMANS PROFESSIONAL-suoravärit: Thelma turquoise ja Tammy turquoise (242 katselukertaa) ihan jees, mut en mä enään hiusväreistä tee arvostelua... nimim. turkoosi/sininen ei lähde hiuksista millään!


1 kommentti:

Mun tärpit vuoden 2017 I love me -messuille

Taas olisi se aika vuodesta - nimittäin ainakin itselleni se vuoden kohohta, I love me -messut saapuu taas Helsingin messukeskukseen 20.-22....